וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבי קניקובסקי: "אנשים חושבים שנשחק 90 דקות כמו ברצלונה"

21.12.2022 / 16:01

מכבי תל אביב ערכה מפגש עם האוהדים, הקשר הסביר: "צריכים להבין שיש רגעים פחות טובים במשחק". על כך שלא פתח במחזור האחרון: "החיים דינמיים בכדורגל, כל שחקן רוצה שהפוקוס יהיה עליו"

תקציר: מכבי בני ריינה - מכבי תל אביב 2:0/ספורט 1

מכבי תל אביב ערכה היום (רביעי) מפגש עם אוהדים בבלומפילד. הקשר גבי קניקובסקי אמר: "כיף להיפגש עם הילדים ולראות את החיוך שלהם. אם יש לנו את האפשרות לשמח אנשים, זו זכות. כיף לבוא לכאן באווירה טובה, אחרי ניצחון, ונקווה שנמשיך ככה. כל התקופה הזו אנחנו מתרכזים בעצמנו, מכבי תל אביב תמיד מתרכזת בעצמה. הליגה עוד ארוכה, אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו ולעשות את המיטב".

על עצמו אמר: "כל שחקן רוצה שהפוקוס יהיה עליו, כשמדברים עליו זה משהו טוב. כל אחד אחר 'גונב' את ההצגה בכל משחק, והכי חשוב שאנחנו מנצחים. כשחקן כדורגל החיים דינמיים, כל אימון זה משהו אחר וזה לא קל. יש לנו סגל עמוק, במיוחד בקישור, אבל כולם מעודדים ונותנים גב אחד לשני. גם כשעולים מהספסל צריך לתת הכול.

שחקן מכבי תל אביב גבי קניקובסקי. אריאל שלום
"כולם נותנים גב אחד לשני". גבי קניקובסקי/אריאל שלום

לקראת המפגש עם הפועל חדרה בשבת בצהריים: "אני מאמין שיהיה אצטדיון מלא, זה מדהים שהם באים לעודד בכל משחק. זה משהו מטורף ואנחנו צריכים את הפוש הזה מהם. אנחנו מתרכזים בעצמנו, כל שלוש המועמדות נראות טוב ונראה בסוף מה יקרה. אנשים חושבים שאנחנו צריכים לשחק 90 דקות כמו ברצלונה, אבל יש רגעים פחות טובים במשחק וזה לגיטימי. יש קבוצות חזקות בליגה. אנחנו קבוצה שלא סופגת הרבה וכרגע אנחנו נראים טוב. אני מקווה שנשתפר בכל מה שקשור למצבים הנייחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully