וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "צריך להתקיף נכון, אלבה נותנת הרבה דברים קלים"

21.12.2022 / 16:35

מאמן מכבי תל אביב לקראת המשחק בברלין (ה', 21:00): "צריכים לשחק עם ביטחון. בלאט וסיקמה הם מהמוסרים הטובים ביורוליג"

תקציר: פרומיתאס - הפועל תל אביב 100:83/ספורט1

אחרי שהורידה את קוף משחקי החוץ מעל גבה, תנסה מכבי תל אביב להמשיך במומנטום החיובי שלה ביורוליג מחר (חמישי, 21:00) כשתתארח במרצדס-בנץ ארנה שבברלין אצל אלבה ברלין במסגרת המחזור ה-15 ביורוליג. הצהובים מגיעים למשחק מהמקום השמיני עם שבעה ניצחונות ושבעה הפסדים, ואילו יריבתם מדורגת במקום האחרון ביורוליג עם 3 ניצחונות ו-11 הפסדים רצופים.

כאמר בשבוע שעבר הצליחה מכבי תל אביב לרשום ניצחון חוץ ראשון לעונה זו כשניצחה את האחרונה בטבלה דאז מילאנו, וכמה ימים לאחר מכן הייתה בעמדת ניצחון על וירטוס בולוניה אך שמטה את המשחק ברשלנות. הצהובים יודעים שיש להם הזדמנות לרשום ניצחון על אחת הקבוצות הפחות טובות במפעל, שגם נמצאת במומנטום רע מאוד, אך הם נותנים הרבה מאוד כבוד לאלבה ולסגנון המשחק הייחודי שלה, כשמאז הניצחון על גלבוע/גליל ביום שני עושים במכבי תל אביב בעיקר הכנות טקטיות לשיטה של היריבה.

הצהובים יצאו לברלין מלווים בכמה עשרות אוהדים על המטוס, כשבגרמניה אמורים להצטרף עוד אוהדים לקבוצה כשההערכה היא שכמה מאות ינסו לתת אווירה חמה לקבוצה ביציעים. מכבי תל אביב תחסר עדיין את ווייד בולדווין שאמור לחזור לפעילות רק בעוד כשלושה שבועות, וכמובן גם את אלכס פויתרס שלא הובא לו עדיין מחליף. בקבוצה עדיין לא נתנו תשובה רשמית לג'יילן אדאמס לגבי הארכת חוזהו, שמסתיים ב-7 בינואר.

המאמן עודד קטש אמר: "צריכים להתקיף נכון נגד אלבה ולשחק עם ביטחון, הם נותנים הרבה דברים קלים. זה בעיקר עניין מנטאלי ופחות מקצועי. ברצף של ההפסדים שלהם הם עשו משחקים מרשימים, כולל משחק באנדולו, ובבית נגד ברצלונה ובמונאקו. ראינו את ברצלונה מתקשה אצלם, זה לא יהיה משחק קל. מאודו לו נראה בכושר יותר טוב, הם עשו משחק יוצא מן הכלל בליגה. הם שניים בריבאונד התקפה, ראשונים במספר התקפות, רוצים לדחוף לקצב גבוה. יש להם כמה רכזים על המגרש, מאודו לו, תמיר בלאט וסיקמה שהם מהמוסרים הטובים ביורוליג".

עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
יריבה נוחה, לפחות על הנייר. קטש/קובי אליהו

11 הפסדים רצופים לאלבה ברלין הפכו אותה לקבוצה החלשה ביותר ביורוליג נכון לעכשיו, אחרי שהגרמנים דווקא פתחו את העונה ברגל ימין עם שלושה ניצחונות משלושה משחקים. בניגוד למצב הלא טוב שלה ביורוליג, בליגה אלבה משייטת למקום הראשון עם תשעה ניצחונות מעשרה משחקים.

כידוע, שני ישראלים בסגל של אלבה, תמיר בלאט ויובל זוסמן, והם השניים היחידים שלא פספסו משחק עד כה העונה. בלאט רושם 9.4 נקודות ו-5.1 אסיסטים למשחק, וזוסמן עומד על 6.6 נקודות ו-3 ריבאונדים. את הקבוצה מוביל ג'יילין סמית' עם 12.8 נקודות לערב, כשאליו מצטרף לוק סיקמה עם 9 נקודות, 5.6 אסיסטים ו-5.2 ריבאונדים. כאב ראש נוסף יגיע למכבי תל אביב מצידו של מאודו לו עם 9 נקודות למשחק, כריסט קומאדג'ה הענק קולע 7.8 נקודות לערב, לואיס אולינדה ויוהנס ת'ימן תורמים 8.7 ו-8.5 נקודות בהתאמה.

מומחי ה-Winner חוזים משחק צמוד בין קבוצתם של שני הליגיונרים הישראלים לצהובים מתל אביב, כשהקבוצה של עודד קטש פייבוריטית בנקודה בודדת (1-), כך שתוכלו להרוויח לא מעט משני צידי ההימור על המשחק המסקרן הזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מי ספורטאי השנה של 2022?

ליאונל מסי
קיליאן אמבפה
קארים בנזמה
סטפן קרי
ארמנד דופלנטיס
רפאל נדאל
112963 משתתפים

מי ספורטאית השנה של 2022?

בת' מיד
איגה שביונטק
סידני מקלאפלין
טובי אמוסאן
יולימאר רוחאס
אג'ה ווילסון
50190 משתתפים

בשנה שעברה הפסידה מכבי לאלבה בחוץ לראשונה בהיסטוריה של המועדון. מלבד אותו הפסד ניצחו הצהובים בברלין בארבעה משחקים, החל מעונת 2000/01.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully