וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גן נר לרגליה: מכבי תל אביב הביסה 60:77 את גלבוע/גליל

האורחת התקשתה במשך שלושה רבעים אך פתחה מבערים לקראת הסיום בדרך לניצחון בצפון. ניבו חגג בצבע, זיו בלט מול האקסית. ניצחון חוץ היסטורי לקרית אתא באילת

אחרי שתחושת הפספוס וההחמצה בעקבות ההפסד בבולוניה ליוותה את מכבי תל אביב לאורך סוף השבוע, הערב (שני) הצהובים התאוששו במגרש שהאיר פנים בעבר לשניים מחברי הקבוצה - גן נר. עם עודד קטש שזכה לטקס בפתיחה, ויפתח זיו שהמשיך במגמת ההתאוששות על חשבון האקסית, מכבי תל אביב חזרה למסלול הניצחונות בליגה עם 60:77 על הפועל גלבוע/גליל.

הדרך של האורחת לניצחון הייתה ממש לא פשוטה בשלושת הרבעים הראשונים. המשחק התאפיין במומנטום שעבר בכל רגע מצד לצד, כאשר אף אחת מהקבוצות לא הצליחה לייצר בריחה. המחצית הראשונה התאפיינה בסקור נמוך מאוד, אך ברבע השלישי החבורה של קטש התעוררה ובישרה על העתיד לבוא.

פתיחה מוחצת לרבע האחרון הראתה לאן נושבת הרוח בגן נר ואותתה לגלבוע/גליל שמהמשחק הזה היא תצא לכל היותר עם המחמאות. מופע דאנקים של ג'וש ניבו יחד עם ההתעוררות של זיו עשו את ההבדל בדרך לניצחון שלא שיקף את הפערים על המגרש ב-30 הדקות הראשונות. ניבו הוביל את הקלעים עם 15 נקודות, זיו הוסיף 12 וגם בונזי קולסון בלט עם 11. את המפסידה הוביל רשארד אודומס עם 13, ג'סטין גורהם (14 ריבאונדים) ולונדון פראנטס הוסיפו 11 כ"א.

קלעו למכבי תל אביב: ג'וש ניבו 15, יפתח זיו 12, בונזי קולסון 11, רומן סורקין 8, ג'רל מרטין 7, ג'ייק כהן ולורנזו בראון 6 כ"א, רפי מנקו 5, ג'יילן אדאמס 4, גיא פניני 3. שותפו ולא קלעו: ג'ון דיברתולומיאו, תומר אגמון.

קלעו להפועל גלבוע/גליל: רשאד אודומס 13 (8 ריבאונדים), ג'סטין גורהם (14 ריבאונדים) ולונדון פראנטס 11 כ"א, פייטון וויליס 8, טרה מקלין 7, צוף בן משה 5, בניה סרור 4, מירון רוינה 1. שותפו ולא קלעו: ארתור רוזנפלד, זיו וייסמן

שחקני מכבי תל אביב. קובי אליהו
התאוששו מבולוניה. שחקני מכבי תל אביב/קובי אליהו
ג'וש ניבו, שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
חגג בצבע. ניבו/קובי אליהו
עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
זכה לכבוד מהאקסית. קטש/קובי אליהו

מהלך המשחק

רבע 1: בחמישייה של גלבוע/גליל עלו פייטון וויליס, לונדון פראנטס, ג'סטין גורהם, טריי מקלין ובניה סרור. אצל עודד קטש פתחו ג'יילן אדאמס, לורנזו בראון, רפי מנקו, ג'ייק כהן וג'וש ניבו. הסנטר של האורחת קלע את כל הנקודות הראשונות שלה בשלוש הדקות הראשונות, אבל גורהם העלה את המארחת ליתרון בריצת 0:7. הצפוניים לא קלעו בחמש הדקות האחרונות של הרבע, הצהובים ניצלו זאת כדי לנעול את הרבע בריצת 0:12 בהובלת רומן סורקין ובונזי קולסון. 11:18 למכבי תל אביב אחרי עשר דקות.

ג'וש ניבו, שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
פתח חזק. ניבו/קובי אליהו
שחקן הפועל גלבוע גליל טרה מקלין מול שחקן מכבי תל אביב ג'יילן אדאמס. קובי אליהו
בכורה בגליל. מקלין מול אדאמס/קובי אליהו

רבע 2: ריצת 0:8 מהירה החזירה לגליל את היתרון, אך גם הפעם הגיבו הצהובים עם ריצת 0:8 משלהם שקבעה 19:26. רשארד אודומס הטביע, גיא פניני צלף מחוץ לקשת והגדיל ל-21:29. המומנטום המשיך לעבור מיד ליד ושלשה של לונדון פראנטס הקטינה ל-29:28. מכבי תל אביב ירדה להפסקה ביתרון 28:31.

יפתח זיו, שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
פוגש את האקסית. זיו/קובי אליהו
בונזי קולסון, שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מהבולטים אצל האורחת. קולסון/קובי אליהו

רבע 3: קולסון הפך לראשון בהתמודדות שמגיע למספר נקודות דו ספרתי, בראון הרים אלי הופ לניבו, ג'רל מרטין קלע שלשה מהפינה וזה 31:40 לאורחת. קבוצתו של רמי הדר שוב חזרה וחמש נקודות רצופות של וויליס הקטינו ל-42:39. שלשה של צוף בן משה צימקה להפרש 2 בלבד, אך האקס יפתח זיו קלע מבחוץ ובסוף הרבע מכבי תל אבי הובילה 46:53.

יפתח זיו, שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
הבריחה החלה. זיו/קובי אליהו

רבע 4: בניה סרור פתח עם הטבעה, מנקו צלף מבחוץ, שני ריחופים של ניבו ואחד של זיו קבעו את הפרש השיא - 48:62. אודומס ניסה לאושש את קבוצתו, אך אדאמס וזיו לא הותירו סיכוי ושלשה של האקס הגדילה ל-54:73. בסיום, מכבי תל אביב חגגה עם 60:77.

שחקני עירוני קרית אתא, כרם משעור, שאבון לואיס, אמין סטיבנס. לירון מולדובן
ניצחון חוץ היסטורי. שחקני קרית אתא/לירון מולדובן

הפועל אילת - עירוני קרית אתא 98:74

עירוני קרית אתא חיכתה לרגע הזה עשרים שנה פחות שלשה ימים, והוא הגיע בצורה הכי מתוקה שיש. העולה החדשה קטעה רצף של 26 הפסדי חוץ בליגה הבכירה ועשתה זאת בסטייל נגד אילת המדשדשת בתחתית. המחצית הראשונה הייתה די צמודה, אך האורחת פתחה מבערים ברבע השלישי ואת הדקות האחרונות היא הפכה מהר מאוד לפרוטוקול בלבד. שאבון לואיס ואמין סטיבנס בלטו אצל המנצחת עם 19 נקודות כל אחד, מנו לקונט בלט מנגד עם 15.

קלעו לעירוני קרית אתא: שאבון לואיס ואמין סטיבנס 19 כ"א, מייקל ריסקר 13, יותם חנוכי 12, דיאנטה גארט 11, כרם משעור 9, עידו דוידי 6, שלו לוגשי 5, ג'בונטה רדיק 4. שותף ולא קלע: ג'יי ג'יי קפלן.

קלעו להפועל אילת: מנו לקונט 15, עמית גרשון 11, אריק גריפין 10 וג'ארל טרל 10 כ"א, נתנאל ארצי 9 (9 ריבאונדים) , נועם אביבי 7, די ג'יי פאנדרברק 5, עידו הראל 3, אור אשכנזי ויהונתן לוי 2 כ"א.

אחרי השבוע האיטלקי הכפול, מכבי תל אביב תתארח בחמישי הקרוב אצל אלבה ברלין במסגרת היורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully