וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולון מאוכזבת, דאוסון: "ננסה לעשות את העבודה דרך הפליי אין"

21.12.2022 / 7:22

הפסד החוץ באוסטנד מנע מהאלופה לעלות לטופ 16 של ליגת האלופות ישירות, והיא תפגוש את בחצ'שהיר או איגוקאה. גיא גודס: "צריכים להיות יותר טובים הגנתית, הם היו צעד אחד לפנינו"

תקציר: פרומיתאס - הפועל תל אביב 100:83/ספורט1

אכזבה גדולה בהפועל חולון אחרי הפסד החוץ בליגת האלופות אמש (שלישי) 95:86 לאחר הארכה לאוסטנד הבלגית. הקבוצה של גיא גודס תיאלץ לשחק בשלב הפליי אין של המפעל כדי לעלות לטופ 16, ויפגשו שם את בחצ'שהיר הטורקית או איגוקאה הבוסנית, כשלחולון יהיה את יתרון הביתיות. המשחקים ייערכו החל מה-3-4 בינואר.

חולון רדפה אחרי היריבה הבלגית מפתיחת המשחק ולא הצליחה לייצר יתרון, כשהגארד של אוסטנד בריאין טיירי מפגיז 31 נקודות. חולון כבר ראתה את עצמה מפסידה, כשפיגרה ב-6 הפרש, פחות מדקה לסיום, אלא ששלוש שלשות של ג'ו רגלנד ושון דאוסון כפו הארכה, שם שוב היכולת ההגנתית הלא טובה של הסגולים הופיעה. מרווין ג'ונס הוביל את קלעי הקבוצה עם 19 נקודות, אריק גרין הוסיף 18 משלו, ג'ו רגלנד קלע 14 ומסר 11 אסיסטים.

"הפסדנו את המשחק בצד ההגנתי, אוסטנד לקחו 14 ריבאונדים בהתקפה וקלעו 16 נקודות מהזדמנות שנייה, ברבע הרביעי הם קלעו 25 נקודות ב-5 דקות האחרונות", סיכם גיא גודס, "טיירי היה דומיננטי התקפית, לא הצלחנו לסגור אותו, הפסדנו בהארכה, זה אכזבה גדולה כי היינו עם ביטחון שאנחנו יכולים לעשות את זה. המציאות שונה, צריכים להיות טובים יותר בהגנה, לקחת ריבאונדים, ולעשות את העבודה בהתקפה. הם היו צעד אחד לפנינו".

גיא גודס, מאמן הפועל חולון. דני מרון
"אכזבה גדולה". גודס/דני מרון

שון דאוסון שקלע 11 נקודות אמר מצידו: "זה היה משחק קשה, היה חשוב לנו מאוד לנצח, ידענו שלא יהיה קל כאן. נלחמנו, לא שיחקנו מספיק טוב בהגנה, הם קלעו זריקות גדולות, טיירי היה מדהים, לא השגנו את הניצחון הזה. ננסה לעשות את העבודה דרך הפליי אין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully