וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזרי: הפועל חולון הפסידה לאוסטנד בהארכה ותשחק בפליי אין

שון דאוסון כפה הארכה עם שלשה גדולה, אבל ברין (31) הוביל את הבלגים ל-86:95. אם האלופה תעפיל לטופ 16 היא תשחק עם הפועל ירושלים

תקציר יורוקאפ: גראן קנאריה - הפועל תל אביב 83:85/ספורט1

אחרי ערב כחול לבן מצוין שכלל שני ניצחונות מוחצים של הפועל ירושלים והפועל תל אביב, הפועל חולון הפסידה במחזור הנעילה שלה בשלב הבתים של ליגת האלופות, 86:95 דרמטי בהארכה לאוסטנד הבלגית במשחק הפכפך ומרתק, שהסתיים בהפסד. שרון דאוסון שלח את המשחק להארכה עם שלשה גדולה, אבל ברין (31) קלע מכל טווח והנחיל לאלופה הפסד שהמשמעות שלו רבה. ניצחון היה מבטיח לחולון עלייה, אך בעקבות ההפסד והניצחון של גלאטסראיי במשחק המקביל, הקבוצה של גודס תיאלץ לשחק בפליי אין ואם היא תצליח להעפיל ממנו, היא תשחק יחד עם הפועל ירושלים בטופ 16.

שון דאוסון, הפועל חולון. מאור אלקסלסי
השלשה הגדולה שלו לא הספיקה בסופו של דבר. שון דאוסון/מאור אלקסלסי

האלופה הובילה כבר 51:60 באמצע הרבע האחרון. אלא שהבלגים טסו לריצת 0:10 ועלו ליתרון 60:61 משלשה של ברטין טרי. מרווין ג'ונס ורגלנד החזירו את היתרון לחולון, אבל הבלגים העקשנים לא ויתרו וברין טרי המצוין שוב החזיר את היתרון למארחים עם שלשה שקבעה 67:68 כשנותרו 2:31 דקות לסיום.

מרווין ג'ונס וטרי החליפו נקודות מהעונשין. דאוסון החטיא שלשה אבל מונטגומרי לקח ריבאונד עבירה וסחט עבירה. לרוע מזלו ומזלה של חולון הוא החטיא פעמיים מקו העונשין וגם הוסיף חטא על פשע כשעשה עבירה על ברטאנוביץ' שקלע עליו. ברטאנוביץ' החטיא גם הוא מהעונשין, אבל אוסטנד לקחה ריבאונד התקפה וברין חדר והעניק לאוסטנד 69:74 קריטי. אריק גרין החטיא ליי אפ ודאוסון עשה עבירה על ברין, שקלע אחת מהקו וקבע 69:75 כשנותרו 49 שניות לסיום. חולון לא ויתרה. רגלנד קבר שלשה, אבל ברין שוב קלע ולאחר מכן דאוסון צלף שלשה נוספת שצימקה ל-77:75. דאוסון עשה עבירה על ברין האיום שקבע 75:79. חולון הלכה על גרין, שצלף שלשה שלישית רצופה וקבע 79:98 כשאנחנו 6 שניות בלבד לסיום. סימון בויס נשלח פעמיים לקו ודייק. לחולון נותרו שש שניות בלבד לעשות נסים. אוסטנד לא עשתה עבירה ודאוסון העניש עם שלשה ממש על הבאזר וקבע 81:81 משוגע שהכניס את המשחק להארכה.

ההארכה נפתחה עם שלשה של ברין הבלתי עציר וחולון נאלצה שוב לרדוף. מרווין ג'ונס צימק מהקו ל-88:86 וחולון היתה חייבת עצירה, אבל ז'ילה תיקן החטאה של ברין וקבע 86:90 כשנותרה דקה לסיום. חולון נתקעה, דאוסון החטיא שלשה קשה וברין סגר עניין עם שלשה שקבעה 86:93 והעלתה את מאזנו ל-31 נקודות.

מרווין ג'ונס הוליך את חולונייה עם 19 נקודות, אריק גרין הוסיף 18 ושון דאוסון 11 כולל שתי שלשות קלאץ'. אלא שכריס ג'ונסון (11) לא היה חלק מהדקות האחרונות בגלל שהורחק אחרי שתי עבירות בלתי ספורטיביות. ברין טרי כיכב כאמור מנגד עם 31 נקודות כשהוא צולף 4 שלשות מ-6 ניסיונות וקובר גם אחת בהארכה ששברה את חולון וגמרה את המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully