וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דז'יקיץ': "לא מסתכל על מחר, אלא מה יקרה ב-30 ימים הבאים"

עודכן לאחרונה: 21.12.2022 / 7:13

מאמן הפועל ירושלים היה מאושר אחרי העלייה לטופ 16 בליגת האלופות: "יש קבוצות שמתחילות טוב ובסוף לא מגיעות לשום דבר, אנחנו מסתכלים על התמונה הגדולה". ליוואי רנדולף: "נועם דוברת נמצא איתנו ברוח בכל משחק"

תקציר: פרומיתאס - הפועל תל אביב 100:83/ספורט1

הפועל ירושלים רשמה אמש (שלישי) הישג משמעותי ראשון לעונת 2022/23 כשעלתה לשלב הטופ 16 בליגת האלופות מהמקום הראשון בבית המוקדם בזכות ניצחון 69:92 על דרושפאקה הטורקית בחוץ. ירושלים תזכה למנוחה של כחודש מהמפעל האירופי, ובשלב הבא תשחק בבית אחד עם שטרסוברג הצרפתית, מנצחת סדרת הפליי אין בין הפועל חולון לבין בחצ'שהיר או איגוקאה ומנצחת הסדרה בין דיז'ון לריטאס או בני הרצליה.

ירושלים הגיעה למשחק בטורקיה בידיעה שהיא חייבת לנצח, ועשתה את העבודה החל מרבע שני רצחני אותו ניצחה בפער דו ספרתי ולא נתנה ליריבה המקומית להתקרב. זאק הנקינס, שזכה למנוחה ביום שישי האחרון בליגה, קלע 18 נקודות, ליוואי רנדולף וקדין קרינגטון הוסיפו 17 כל אחד, סים סאנדר וינה קלע 12.

"השגנו את המקום הראשון בבית וקיבלנו כמה שבועות לנוח, אנחנו נוכל להתארגן מחדש ולחפש שחקן מקומי שזה חשוב מאוד בשבילנו בליגה המקומית", אמר המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' לאחר המשחק, "היו לנו בעיות בפתיחת העונה, אבל יצאנו מהן. החיסורים שלהם הקלו עלינו, המאמן שלהם חיפש לראות על מי הוא יכול לסמוך".

המאמן נשאל על בניית הסגל של קבוצתו וסיפר: "הייתה לנו תוכנית בחירה מסוימת של שחקנים, בלי שחקנים נוצצים. החלטנו לעשות את זה אחרת, אם אתה עובד חזק במהלך העונה, ושחקנים עובדים ביחד, הם יהיו טובים יותר מפתיחת העונה. היו לנו בעיות בפתיחת העונה, ויש כל כך הרבה קבוצות שמתחילות נהדר, נופלות באמצע ואז בשום העונה הן בשום מקום. אני רוצה שנהיה די טובים באמצע העונה ובסוף העונה נהיה יותר טובים. אני לא מסתכל על המחר אלא מה יקרה ב-30 ימים הבאים. יש תמונה גדולה ואנחנו רוצים להגיע לשם".

אלכסנדר דז'יקיץ', מאמן הפועל ירושלים. לירון מולדובן
"החלטנו לעשות את זה אחרת". דז'יקיץ'/לירון מולדובן

סים סאנדר וינה רשם את אחד ממשחקיו הטובים בירושלים העונה ואמר בסיום: "כל ניצחון חוץ הוא חשוב, המקום הראשון בבית הוא חשוב. היה משחק נחמד, עשינו את העבודה, 27 אסיסטים זה מספר יפה, היה מאמץ קבוצתי טוב. יש לנו ביטחון, אבל לא ידענו איך המשחק הזה יילך, עם כל הבעיות שיש לנו. הייתה לנו תוכנית משחק, שמרנו עליה, אנחנו מאמינים בעצמנו, יש לנו מספיק ביטחון כדי לסיים את העבודה".

ליוואי רנדולף סיכם: "נלחמנו, כל אחד הופיע, עמדנו בכללים שלנו, בצורה שהמאמן מבקש מאיתנו לשחק, כל אחד נתן הכל ויצאנו עם הניצחון. אני רוצה להקדיש את הניצחון לנועם דוברת, הוא איתנו ברוח בכל משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully