וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצגה: הפועל ירושלים הביסה את דרושאפקה ועלתה לטופ 16 מהמקום הראשון

האדומים ברחו ברבע השני בדרך ל-69:92 במחזור הנעילה והבטיחו את מקומם בשלב הבא. הנקינס (18), קרינגטון ורנדולף (17) כיכבו

תקציר: הפועל תל אביב גברה 73:103 על שלונסק ורצולאב/ספורט1

הישג נהדר להפועל ירושלים: הקבוצה מהבירה סיימה את הופעותיה בשלב הבתים של ליגת האלופות עם 69:92 מוחץ אצל דרושפאקה והמשמעות: האדומים עלו לטופ 16 מהמקום הראשון בבית ה' כשהם יודעים שאחת הקבוצות שתשחק איתם בשלב הבא היא שטרסבורג, שגם היא סיימה ראשונה בבית שלה. שתי הקבוצות הנוספות יגיעו יהיו המנצחת בסדרה בין דיז'ון לשלישית בבית בה משחקת בני הרצליה, והמנצחת בסדרה בין השנייה בבית של הפועל חולון לבין בחשצ'היר הטורקית או איגוקאה הבוסנית.

ליוואי רנדולף, הפועל ירושלים. לירון מולדובן
הבטיחו את המקום הראשון בסטייל. ליוואי רנדולף/לירון מולדובן

המשחק הזה היה צמוד רק ברבע הראשון, שבו שתי הקבוצות קלעו באחוזים טובים והטורקים סיימו אותו ביתרון קטן של 22:24. אלא שהבריחה של ירושלים החלה ברבע השני, בו היא ספגה 17 נקודות בלבד לעומת 29 שלה כאשר קאדין קרינגטון היה המוציא לפועל העיקרי בהתקפה. ברבע השלישי ירושלים הציגה את הגנת הברזל שאפיינה אותה בלא מעט משחקים העונה ועצרה את הטורקים על 13 נקודות בלבד והגיעה כבר ל-16 הפרש. הרבע הרביעי כבר עמד בסימן השבירה של הטורקים, שלא הפריעו יותר מדי ובסיום ירושלים שייטה לה לניצחון מרשים מאוד וחד צדדי כשגם גלעד לוי עולה על הלוח עם 6 נקודות ושלושה סלים יפים בצבע.

זאק הנקינס הוביל את ירושלים עם משחק מצוין של 18 נקודות (7 מ-10 מהשדה). קאדין קרינגטון קלע רק שלשה אחת משישה ניסיונות, אבל תרם 17 נקודות וגם 2 חטיפות. ליוואי רנדולף הוסיף 17 משלו, כשספידי סמית' תורם רק 4 נקודות, אבל גם 8 אסיסטים. ירושלים, שפתחה את העונה בצליעה, ממשיכה את מגמת השיפור שלה למרות שנחלה שני הפסדי ליגה לאחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully