וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 20.12: איסקו שוחרר מסביליה, כוכבי המונדיאל מבוקשים

ליברפול וטוטנהאם רודפות אחר אמרבאט, ברצלונה רוצה את יוראנוביץ', באיירן מינכן מנסה לצרף את אמיליאנו מרטינס - וזה לא הכל

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 20.12/ספורט1

העברות

* על פי דיווחים בספרד, סביליה התירה את חוזהו של איסקו והיא תודיע על כך רשמית בשעות הקרובות. הקשר הדועך, 30, הגיע מריאל מדריד בקיץ ולא הצליח להותיר חותם בעונה שתפתחה רע מאוד מבחינת האנדלוסים. הוא יהיה רשאי לחתום בקבוצה אחרת ללא תמורה כבר בינואר.

מרכוס תוראם, שחקן נבחרת צרפת. GettyImages
מחיר נוח יחסית. תוראם/GettyImages

שמועות

* באנגליה מחזקים את הטענה שאלוף העולם, אמיליאנו מרטינס, עומד במרכז תשומת הלב של באיירן מינכן, שמחפשת שוער אחרי הפציעה של מנואל נוייר. גם יאסין בונו ויאן זומר הוזכרו בימים האחרונים כמועמדים.

* סופיאן אמרבאט, אחד מכוכבי המונדיאל, מבוקש על ידי ליברפול. בצרפת טוענים שכוכב נבחרת מרוקו הפך למועמד המוביל של יורגן קלופ לחיזוק הקישור, לצד ג'וד בלינגהאם. פיורנטינה תדרוש כ-40 מיליון ליש"ט עבורו, בעוד אמרבאט עצמו מעוניין כמובן במעבר. גם טוטנהאם ואתלטיקו מדריד במירוץ.

* לפי "סקיי", ברצלונה תנסה לצרף בינואר את המגן הימני של נבחרת קרואטיה וסלטיק, יוסיפ יוראנוביץ'.

* צ'לסי מאוד רוצה את רפאל לאאו ומאמנו במילאן, סטפנו פיולי, אמר אתמול: "אני מציע לו לחתום על חוזה חדש. רפא מאושר במילאן והוא צריך לתכנן כאן את עתידו".

* בפורטוגל טוענים שמנצ'סטר יונייטד שוקלת פנייה רשמית לפורטו בנוגע לדיוגו קוסטה. השוער בן ה-23 שעמד בין הקורות של נבחרת פורטוגל במונדיאל, מחזיק בסעיף שחרור של 75 מיליון יורו וזה הסכום בו פורטו תנקוב בו בתחילת המו"מ. בכל מקרה, מדובר על עסקה אפשרית בקיץ ולא בינואר.

* בינתיים יונייטד עסוקה לא רק בייבוא, אלא גם בייצוא. השדים האדומים מאוד רוצים שארון וואן-ביסאקה ימצא קבוצה אחרת ויש התעניינות מצדן של וולבס, ווסטהאם וקריסטל פאלאס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מי ספורטאי השנה של 2022?

ליאונל מסי
קיליאן אמבפה
קארים בנזמה
סטפן קרי
ארמנד דופלנטיס
רפאל נדאל
112967 משתתפים

מי ספורטאית השנה של 2022?

בת' מיד
איגה שביונטק
סידני מקלאפלין
טובי אמוסאן
יולימאר רוחאס
אג'ה ווילסון
50192 משתתפים

* בנפיקה שפתחה את העונה נהדר גם בליגה וגם בליגת האלופות, מגבירה עניין באמרה ג'אן. הגרמני בן ה-28 השלים רק משחק אחד של 90 דקות העונה במדי דורטמונד בבונדסליגה ועשוי לעבור לשחק תחת רוג'ר שמידט.

* מרכוס תוראם ממשיך להיות מקושר לקבוצות גדולות ברחבי אירופה, ביניהן יובנטוס, ליברפול, ארסנל ומנצ'סטר יונייטד. החוזה של הצרפתי בבורוסיה מנשנגלדבאך הוא רק עד הקיץ והגרמנים כנראה יסכימו למכור אותו בינואר כדי לקבל תמורה כספית כלשהי - זאת אם לא יסכים לחתום על חוזה חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully