וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאבד אותו אחרי עונה אחת בלבד? "ריאל צפויה לפנות ללורנזו בראון"

עודכן לאחרונה: 20.12.2022 / 11:21

בספרד טוענים שלרכז הנפלא של מכבי תל אביב יש סעיף שחרור לליגה הספרדית בסיום העונה הנוכחית. לא רק הבלאנקוס בעקבותיו

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 20.12/ספורט1

לאחר שלא הצליחה להשיב לשורותיה את פקונדו קמפאסו, בספרד טוענים שריאל מדריד תחפש כעת רכז בכיר אחר, ואחד השמות החמים על הפרק הוא זה של לורנזו בראון. לפי דיווח ב"מארקה", לכוכב מכבי תל אביב יש סעיף שיאפשר לו לעזוב ללא תמורה עם תום העונה לכל קבוצת ליגה ספרדית. "העובדה שיש לו דרכון ספרדי, היכרותו עם השחקנים והמאמנים וכמובן, האיכויות שלו, גורמים לריאל לשקול אותו בצורה רצינית מאוד לעונה הבאה", נכתב.

"ריאל לא רוצה להיתקע שוב ללא רכז מוביל", הוסיפו ב"מארקה". "בראון היה נהדר בנבחרת ספרד בקיץ שעבר והוא רוצה לשחק בליגה הספרדית. במדריד יודעים זאת ושוקלים לפנות אליו ולתת לו את המושכות בעונה הבאה. החוזה הגדול שלו לא יהיה מכשול. רוב השכר שלו יגיע מהתרת החוזה של קמפאסו - 2.6 מיליון יורו - ובאופן פרדוקסלי, יעזור לממן את הבאת המחליף".

עם זאת, ריאל צפויה להתמודד עם תחרות לא קטנה על שירותיו של בראון. "גם ברצלונה מודעת למצב של בראון, וממתינה לו", נכתב. "עם זאת, לא סביר שהיא תחתוך את תומאס סטורנסקי, ניקו לפברוביטולה או רוקאס יוקובאיטיס כדי לפנות לו מקום, ומדובר בעסקה גדולה מאוד". קבוצה נוספת שצפויה להיות במאבק היא ולנסיה, ששני רכזיה - כריס ג'ונס וסאם ואן רוסום - יסיימו את חוזיהם עם תום העונה: "במועדון יודעים שהחתמה של בראון תבטיח קפיצת מדרגה משמעותית, ויהיו מוכנים לקחת את הסיכון הכלכלי".

לורנזו בראון, שחקן מכבי תל אביב. Roberto Finizio, GettyImages
סחורה חמה. בראון/GettyImages, Roberto Finizio

מי ספורטאי השנה של 2022?

ליאונל מסי
קיליאן אמבפה
קארים בנזמה
סטפן קרי
ארמנד דופלנטיס
רפאל נדאל
112987 משתתפים

מי ספורטאית השנה של 2022?

בת' מיד
איגה שביונטק
סידני מקלאפלין
טובי אמוסאן
יולימאר רוחאס
אג'ה ווילסון
50198 משתתפים

קמפאסו אמנם חתם על חוזה עתק בכוכב האדום בלגרד - 1.8 מיליון יורו עד תום העונה, 2.5 מיליון יורו לעונה הבאה - אך יהיה לו סעיף שחרור נמוך מאוד בקיץ, בסך 50 אלף יורו. עם זאת, ריאל יודעת שצפויה לה מלחמה עם כל הגדולות של היבשת - ביניהן פנרבחצ'ה, אולימפיאקוס ואולי גם אנאדולו אפס - ולכן היא מחפשת אלטרנטיבות. בראון בן ה-32, שהצעיד את נבחרת ספרד לזכייה נהדרת ביורובאסקט האחרון, רושם עונה מצוינת במכבי תל אביב ומעמיד ממוצעים של 18 נקודות, 3.7 ריבאונדים ו-6.5 אסיסטים למשחק עד כה ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully