וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפאסו חתם בכוכב האדום, קובנה תארח את פיינל פור היורוליג

חיזוק אדיר לקבוצה מבלגרד: הרכז המעוטר ירכיב קו אחורי ארגנטינאי לצד לוקה וילדוסה. העונה תוכרע בהיכל הביתי של ז'לגיריס

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 16.12/ספורט1

מאז מינויו של דושקו איבנוביץ' למאמן הכוכב האדום הפכה לקבוצה החמה ביותר ביורוליג, ולמרות שרצף הניצחונות שלה נעצר על שישה לאחר הפסד למילאנו בשבוע שעבר, היום (שני) הקבוצה הסרבית קיבלה חיזוק אדיר: פקונדו קמפאסו חתם לעונה וחצי, כפי שהיה צפוי יש לומר.

כבר לפני מספר ימים דווח על הצטרפותו הצפויה של הרכז הארגנטינאי לשורות האדומים-לבנים, לאחר שריאל מדריד החליטה לוותר על זכותה להשוות את הצעת המועדון מבלגרד.

קמפאסו בן ה-31 שנחת שלשום בבירת סרביה, זכה ביורוליג עם ריאל מדריד ב-2015 וב-2018, והוסיף שלוש אליפויות ספרד, שני גביעים וארבע זכיות בסופר-קאפ, כשהוא נבחר פעם אחת לשחקן המצטיין בכל אחד מאותם מפעלים. בנוסף, הרכז סיים כסגן אלוף עולם ב-2019 עם נבחרת ארגנטינה, הוביל אותה לזכייה באליפות אמריקה בקיץ האחרון, ובכוכב האדום ירכיב קו אחורי מסקרן ומאיים במיוחד עם חברו לנבחרת, לוקה וילדוסה שמעמיד עד כה ממוצעים של 14.5 נקודות ו-4.2 אסיסטים למשחק ביורוליג.

בנושא אחר, הנהלת היורוליג הודיעה היום היכן יתקיימו אירועי הפיינל פור ב-2023 וב-2024: העונה הנוכחית תוכרע בהיכל הביתי של ז'לגיריס, הז'לגיריו ארנה בקובנה שבליטא, כשחצאי הגמר ישוחקו ביום שישי ה-19 במאי והגמר ייערך יומיים אחר כך.

הז'לגיריו ארנה נחנך ב-2011 ונבנה לטובת היורובאסקט שהתקיים בליטא, ומכיל כ-15,500 מושבים. העיר קובנה תארח לראשונה את אירוע השיא של הליגה הטובה ביותר באירופה, באחד המתקנים החדישים ביבשת הישנה שהוא גם הגדול ביותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הפיינל פור בסוף העונה הבאה יתקיים במרצדס-בנז ארנה שבברלין, כאשר בירת גרמניה תהפוך אז לעיר הראשונה שמארחת שלוש פעמים את חצאי הגמר והגמר של היורוליג במתכונת הנוכחית של המפעל: גם ב-2009 וב-2016, הפיינל פור שוחק בברלין. כבר השנה האירוע היה אמור לחזור לשם, אך ממניעים הקשורים למגפת הקורונה, הוא עבר לבלגרד. באולם שמשמש בית לצמד שחקני נבחרת ישראל, תמיר בלאט ויובל זוסמן, בקבוצתם אלבה ברלין, ישנם 14,500 מושבים. חצאי הגמר ישוחקו ביום שישי ה-24 במאי, הגמר ב-26 במאי.

  • עוד באותו נושא:
  • פיינל פור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully