וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל-נאסר עדיין משוכנעת שרונאלדו יחתום, מתיאוס: "אני מרחם עליו"

עודכן לאחרונה: 20.12.2022 / 12:12

לפי "מארקה", "עולם הכדורגל הפנה לכרסיטיאנו עורף", ולא תהיה לו ברירה אלא לחתום בסעודיה. כוכב העבר: "יהיה לו קשה למצוא קבוצה"

אוהדי נבחרת ארגנטינה חוגגים את הזכייה בבואנוס איירס/מתוך יוטיוב

בעוד ליאונל מסי נמצא על גג העולם אחרי הזכייה הבלתי נשכחת בגביע העולמי, כריסטיאנו רונאלדו ממשיך לחפש אחר קבוצה לעונה הבאה. כמעט בכל סיכום של הגביע העולמי בכלי התקשורת ברחבי העולם, נכלל CR7 בנבחרת המאכזבים, ועדיין לא ברור האם יצליח לממש את התקווה שלו ולמצוא קבוצה אירופית טובה אחרי שחרורו ממנצ'סטר יונייטד.

בשבוע שעבר התאמן במתחם של ריאל מדריד, אך התקווה לשוב לקבוצה בה הפך לאלוף אירופה נמוגה, וכעת הוא נמצא בחופשה דובאי. לפי "מארקה", "בערב הסעודית ממשיכים לחכות לו, ואל-נאסר מאמינה שיחתום עד 2025. השיחות החלו במקביל לשחרורו ממנצ'סטר יונייטד, והם מצפים שיגיע עד סוף 2022. מה שנראה כרגע ברור זה שעולם הכדורגל הפנה לו עורף - לכל הפחות, הקבוצות בהן רצה לשחק".

כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
לאן עכשיו? רונאלדו/רויטרס

"כריסטיאנו פגע עם האגו שלו בעצמו ובנבחרת פורטוגל", הצהיר אגדת העבר הגרמנית, לותר מתיאוס, בריאיון ל"בילד". "אין ספק שהוא היה שחקן גדול וסקורר ברמה אחרת, אבל הוא פגע במורשת שלו. קשה לי לראות אותו מוצא את מקומו בקבוצה כלשהי כרגע. אני מרחם עליו".

רונאלדו, שאיבד את מקומו בנבחרת פורטוגל והודח בבושת פנים ברבע גמר המונדיאל מול מרוקו, מעדיף שלא לעבור לכסף הגדול של המפרץ, כך לפי דיווחים, אולם אין ספק שההופעה הרעה בקטאר פגעה בסיכוייו להישאר על הבמה הגדולה מכולן - ליגת האלופות.

"הוא הכישלון הכי גדול במונדיאל, בדיוק הפוך ממסי", המשיך מתיאוס. "ליאו הוא הווינר האולטימטיבי, זה מגיע לו כי הוא נתן לי ולכל אוהדי הכדורגל אושר גדול עם סגנון המשחק שלו. הוא עשה את זה כבר 17-18 שנה. מבחינתי, הוא השחקן של המילניום הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully