וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצעד הכי הגיוני": מסי יעבור ל-MLS לאחר שיעזוב את פ.ס.ז'?

הכוכב טרם החליט לגבי עתידו, ב"מארקה" מעריכים שיפתח פרק חדש בארה"ב. ברצלונה פרגנה: "נעשה צדק היסטורי, הטוב בהיסטוריה"

אוהדי נבחרת ארגנטינה חוגגים את הזכייה בבואנוס איירס/מתוך יוטיוב

ליאונל מסי ישוב הבוקר (שלישי) עם נבחרת ארגנטינה למולדתו, כדי לחגוג עם מאות אלפי מעריצים את הזכייה המופלאה במונדיאל. לאחר החגיגות הוא אמור לחזור לפריז סן ז'רמן, אולם עתידו עדיין לא ממש ברור. לפי "מארקה", אלופת צרפת כבר הגישה לו הצעה להאריך את חוזהו בעונה נוספת, עד קיץ 2024, אולם הפרעוש מהסס. לפי אותו דיווח, מעבר ל-MLS נראה כמו "הצעד הכי הגיוני" אחרי שמסי יעזוב את פריז, בלי קשר להתלבטויות של הכוכב הגדול לגבי הנבחרת.

לפני המונדיאל הצהיר הכוכב כי זה הולך להיות הגביע העולמי האחרון שלו, אולם לאחר הזכייה הבהיר ליאונל סקאלוני שלפרעוש יהיה מקום מובטח בסגל גם ב-2026. מסי עצמו הצהיר כי הוא לא מתכוון לפרוש מהמדים הלאומיים, ורמז על כך שישחק גם ארגנטינה גם בקופה אמריקה הבא. אשר לסן ז'רמן, הבעלים נאסר אל חלאיפי נדרש לנושא לאחר גמר המונדיאל ואמר: "סיכמנו עם ליאו שנדבר אחרי שהטורניר יסתיים".

ובינתיים, בפרמיירת הסדרה הדוקומנטרית החדשה על ברצלונה "ברצלונה, עידן חדש", נכחו נשיא המועדון, מאמן הקבוצה והשחקנים, ולא שכחו לפרגן לאגדת המועדון שזכה בתואר אלוף העולם ולנחם את עוסאמן דמבלה וז'ול קונדה מהצד המפסיד.

צ'אבי, ששיחק יחד עם מסי במועדון הקטלאני במשך עשר שנים, פרגן לפרעוש אחרי הזכייה שלו בתואר היחיד שהיה חסר לו: "זה היה גמר יוצא מן הכלל, אחד ממשחקי הכדורגל הטובים ביותר שראיתי בחיי. אני חושב שנבחרת ארגנטינה הייתה טובה יותר והגיע לשחקנים האלה לזכות. אני מצטער עבור דמבלה וקונדה, שהיו קרובים כל כך לזכות. אני חייב לברך את מסי על הזכייה, זה תואר שהיה חסר לו בקריירה, ליאו הוא השחקן הטוב בהיסטוריה והוא חבר שלי".

ליאונל מסי, ברצלונה חוגג. רויטרס
קיבל ברכות ממועדון נעוריו. מסי בימיו בברצלונה/רויטרס

חואן לאפורטה, נשיא ברצלונה, הוסיף: "הגיע למסי לזכות, הוא השחקן הטוב ביותר בכל הזמנים, נעשה צדק היסטורי. אנחנו היינו שמחים אם קונדה ודמבלה היו זוכים בתואר, אבל אני חושב שהקריירה של מסי קיבלה את הזרקור שהגיעה לה עם גביע העולם. אנחנו אוהבים אותו ומוקירים לו תודה על כל מה שהוא הביא לנו במהלך הקריירה שלו במועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully