וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "הפגרה הייתה מתנה. אצילי? נהפוך אותו למסי שלנו"

מאמן מכבי חיפה לאחר ה-1:3 על בני סכנין: "מנטלית כולם חזרו רעבים". על הפצועים: "יחזרו בקרוב, ג'וש כהן לא ינותח". רפואה: "חייבים לעשות שינויים"

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 1:3/ספורט 1

מכבי חיפה המשיכה הערב (שני) את רצף הניצחונות שלה מלפני פגרת המונדיאל, כשניצחה 1:3 את בני סכנין ושמרה על פער ארבע הנקודות בפסגת ליגת העל. דין דוד, עומר אצילי וניקיטה רוקאביציה בשער בכורה העונה הובילו לניצחון השביעי ברציפות והשביעי בבית (מאזן מושלם).

המאמן ברק בכר סיכם: "משחק שעשינו אותו קצת יותר קשה, היינו צריכים לגמור אותו הרבה לפני. אבל זה שלב של חזרה מהפגרה, זה טבעי, אנחנו לאט לאט מאיצים לקראת השיא. ברור שגופנית לוקח זמן לחזור, נתנו להם זמן לנוח. מנטלית כולם באו רעבים, יש רצון לשפר דברים. יש משחקים עכשיו משבוע לשבוע ויש לנו יותר זמן להתאמן והרבה עבודה. ראינו דברים טובים היום, אבל יש עוד מה לשפר. אין לי ספק שכל שחקן ישתפר ברמה האישית וגם כקבוצה ניראה יותר טוב".

על הפגרה אמר בכר: "קיבלנו מתנה מאוד גדולה, גם אנחנו כצוות היינו חייבים את הפגרה הזאת. חלק מהפצועים חוזרים, בשבוע הבא יחזרו גם חזיזה, דילן וגם נטע שהיה היום בסגל אמור לקבל דקות. עם סונדגרן וג'אבר זה ייקח קצת יותר זמן. ג'וש כהן צריך לעבור טיפול שמרני, הוא לא יעבור ניתוח".

על גמר המונדיאל: "היו שבעה שחקנים ששיחקנו נגדם בליגת האלופות. אנחנו רוצים להראות שאנחנו שייכים לרמות האלה ורוצים לחזור לשם. לקחנו השראה מהמונדיאל, ראינו את הנבחרות המלוכדות שמגיעות לשלבים המאוחרים. היה יפה לראות את ארגנטינה מתלכדת למען מטרה מסוימת שהיא מעבר לגביע, וזה לתת למסי את הריקוד האחרון שלו. היה כיף לראות את זה. גם אצלנו זה הדגש, בחרנו שחקנים בקפידה כדי שיתאימו לתלכיד. אצילי מעריץ את מסי, אז נהפוך אותו למסי שלנו. הוא מקור השראה עבורו".

עדיין מושלמת בבית: מכבי חיפה ניצחה 1:3 את בני סכנין
מקום שני בהילוך ראשון: מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את בני ריינה
בהשראת גמר המונדיאל: 3:3 דרמטי בין עירוני קרית שמונה לסקציה נס ציונה

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
רוצה לחזור לבתי ליגת האלופות. ברק בכר/קובי אליהו

מוחמד אבו פאני, שכיכב בתור קפטן עם שני בישולים: "סוג של הגשמת חלום, כל אחד חולם להיות קפטן ובטח בקבוצה ובאצטדיון שבהם גדלתי. זה אחד הרגעים המרגשים. שמח על שני הבישולים ועל הניצחון".

חשש לחזור לא טוב מהפגרה: "לא היה כזה, מן הסתם שלוקח זמן לחזור לעניינים. עשינו מחנה אימון מצוין, וכמה משחקים טובים אחריו, ואני שמח שהגענו לליגה מוכנים. בני סכנין קבוצה חזקה עם שחקנים מצוינים, הסתכלנו על עצמנו ורצינו לעשות את העבודה. השער הראשון פתח לנו את המשחק".

מה יהיה בסוף העונה: "אני בינתיים במכבי חיפה ומתרכז אך ורק פה. כשיגיעו הצעות, נדבר".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
קובי רפואה, מאמן בני סכנין. קובי אליהו
מצפה לחיזוק. קובי רפואה/קובי אליהו

קובי רפואה, שערך את הבכורה כמאמן בני סכנין בגביע הטוטו עם הפסד למכבי חיפה וכעת הפסיד לאלופה גם בבכורה בליגה: "מבחינה טקטית, השחקנים עשו כל מה שהם יכולים. הם עמדו נכון ברוב המקרים והאמת שאחרי החילוף שעשינו ולא ממש רציתי לעשות, קצת התפרקנו. מכבי חיפה קבוצה יותר איכותית ונצטרך להמשיך קדימה. קבלת החלטות זה החלק אולי הכי חשוב במשחק, מכבי חיפה יצאה להתקפות מעבר ותוך 5-6 שניות הגיעה לשער. יש לה שחקנים איכותיים יותר".

המאמן הביע את רצונו לקבל חיזוק: "נצטרך לשבור את הראש ולראות, כרגע זה לא מספיק בכלל. הקבוצה חייבת לעשות שינויים, אלה דברים שההנהלה יודעת. יש הרבה חוסרים, וגם כשכולם כשירים זה עדיין לא מספיק. אני צריך עוד 3-4 שחקנים טובים. ננסה להכשיר חלק מהשחקנים ולהגיע מוכנים להפועל תל אביב ביום ראשון".

גיא מלמד, כובש השער המצמק: "השער שלי ממש לא מספק, אנחנו רוצים לצבור נקודות ולטפס בטבלה. אני אשמח להבקיע ושננצח. מכבי חיפה בחוץ זה המשחק הכי קשה שיכול להיות, ננסה לקחת נקודות במשחק הבא נגד הפועל תל אביב. אני תמיד רואה בעצמי אחראי, אני חושב שיש לי יכולות גבוהות ואני יכול לתרום לקבוצה, גם עם כל הפצועים שהיו היום. הרגשתי את האחריות וכיף לקבל אותה, חבל שלא הצלחנו להוציא נקודה היום".

לאן הולכת הקבוצה: "כל משחק הוא כמו גמר גביע, יש לנו שאיפות להגיע רחוק. כל משחק קובע, אנחנו רוצים לצאת לדרך חדשה ולהשיג את המטרות שלנו העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully