וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הדאנק העוצמתי והוויכוח הקולני: "אם אבדיה ישחק כך תמיד, מצבו יהיה מצוין"

בוושינגטון ממשיכים לספור הפסדים, אבל מתנחמים בערב המעודד של הישראלי ש"הקשה על קוואי" וסיפק דאנק יפה שהמחיש את שינוי הגישה אצלו. ולמה הוא "צרח" על אנתוני גיל?

בזמן שוושינגטון לא מצליחה לצאת מהמומנטום השלילי, דני אבדיה ממשיך להראות קו עלייה. הוויזארדס ספגו הלילה (בין שבת לראשון) הפסד תשיעי רצוף ו-12 ב-13 המשחקים האחרונים - 102:93 לקליפרס ללוס אנג'לס, במשחק בו הפורוורד הישראלי שוב הציג יכולות מגוונות. אבדיה חזר לקלוע בספרות כפולות, וסיים עם 11 נקודות (3 מ-8 מהשדה, 1 מ-3 מהשלוש, 4 מ-4 מהעונשין) לצד 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. זה היה הדאבל-דאבל השלישי של אבדיה העונה, ולמרות שהוא מתקשה לשמור על יציבות בהתקפה, בשבועות האחרונים הוא ממשיך לתרום במגוון דרכים, וממשיך לשמור לא רע בכלל על הכוכבים של הקבוצות היריבות.

גם בכל מה שקשור לריבאונדים ואסיסטים, המספרים של אבדיה במגמת שיפור. הוא הוריד 6 ריבאונדים ומעלה בחמשת המשחרים האחרונים, וירד מ-4 אסיסטים רק באחד מהמשחקים הללו. הלילה אבדיה קיבל לא מעט הזדמנויות להוביל כדור, והראה שוב את שינוי הגישה שלו ביחס לעונה שעברה, כשסיפק דאנק מרשים ברבע השלישי, בו הצטיין. המהלך אף נבחר להיכלל בטופ-10 של הלילה בליגה.

"זה היה אחד המשחקים הכי טובים של אבדיה העונה", כתבו ב-"NBC". "הוא רשם שורה סטטיסטית מגוונת, ועשה את זה כשהוא כמעט השומר הבלעדי של קוואי לאונרד. קוואי אמנם קלע 31 נקודות, אבל לקח לו זמן להיכנס למשחק, גם בגלל אבדיה. היציבות של אבדיה בשני צידי המגרש עדיין חמקמקה, אבל המשחק הלילה סיפק הצצה לורסטיליות שלו. הוא עדיין רק בן 21, יכול להיות שייקח זמן עד שהוא יגיע לשיאו, אבל אם הוא מסוגל למלא את דפי הסטטיסטיקה כפי שעשה הלילה, מצבו יהיה טוב גם בטווח הקצר".

כך בראדלי ביל הגיב לדאנק

כך נראה הדאנק של אבדיה מהמגרש

אבדיה נכלל בעשרת המהלכים הגדולים של הלילה ב-NBA

מצד שני, הלחץ בוושינגטון הולך וגובר, וגם הלילה הקבוצה הפסידה במשחק בו הייתה בעמדת ניצחון, אחרי שהקליפרס רצו 4:17 בדקות האחרונות. הוויזארדס התקשו לעצור את קוואי לאונרד ולוק קנארד בדקות הללו, והמאמן ווס אנסלד ג'וניור הודה ש"נראה שיש לפעמים בעיות של תקשורת בין השחקנים".

האווירה המתוחה בקבוצה באה לידי ביטוי גם במהלך המחצית הראשונה, כשאבדיה "צרח" על חברו לקבוצה אנתוני גיל בירידה לפסק זמן - כך על פי הבלוגר מאט מודרנו שמסקר את הקבוצה, וישב צמוד לספסל של הוויזארדס. "דני צורח על גיל וגיל מבקש ממנו להירגע, אחרי שהייתה בעיות תקשורת ביניהם בהתקפה", כתב מודרנו.

וושינגטון תקווה להפתיע ולחזור לחייך כבר הלילה, כשתתארח אצל הלייקרס (שתחסר את אנתוני דייויס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully