וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

11 נקודות, 10 ריבאונדים ודאנק גדול של אבדיה לא מנעו מוושינגטון הפסד 9 רצוף

הפורוורד סיפק דאבל-דאבל שלישי העונה והוסיף גם 5 אסיסטים, אבל הוויזארדס הדועכים נוצחו 102:93 על ידי הקליפרס. שיא עונתי לקוואי

וושינגטון ממשיכה להפסיד, גם כשדני אבדיה במיטבו: הוויזארדס ספגו הלילה (בין שבת לראשון) הפסד 12 ב-13 המשחקים האחרונים כולל 9 הפסדים רצופים, אחרי שנכנעו 102:93 לקליפרס בלוס אנג'לס. בכך גם הוארך רצף ההפסדים של וושינגטון לקליפרס במשחקים ב-LA ל-13, והמצב שלהם בטבלה הוחמר כשהם מדורגים במקום ה-12 בלבד במזרח עם מאזן של 19 הפסדים לעומת 11 ניצחונות. הקליפרס, לעומת זאת, עלו למאזן 14:18 ומדורגים במקום השישי במערב.

הוויזארדס שוב הופיעו ללא בראדלי ביל ורוי האצ'ימורה הפצועים, ולפחות יכולים להתנחם ביכולת הטובה של דני אבדיה, שסיפק את אחד ממשחקיו הטובים ביותר העונה. אבדיה פתח בחמישייה וקיבל 37 דקות במהלכן קלע 11 נקודות (3 מ-8 מהשדה, 1 מ-3 מהשלוש, 4 מ-4 מהעונשין), הוריד 10 ריבאונדים, חילק 5 אסיסטים והוסיף חטיפה, חסימה וגם 3 איבודים ו-5 עבירות. אבדיה נראה טוב בשני צידי המגרש והיה מהמצטיינים ברבע השלישי החיובי של הוויזארדס, כולל דאנק גדול במהלך הריצה של האורחת - אבל זה לא הספיק.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס מטביע. רויטרס
יכולת משופרת. אבדיה מטביע/רויטרס
שחקני לוס אנג'לס קליפרס קוואי לאונרד, לוק קנארד חוגגים. רויטרס
משחק השיא שלו העונה. קוואי חוגג עם לוק קנארד/רויטרס

בהנהגת קייל קוזמה וקריסטאפס פורזינגיס, הוויזארדס נראו בשליטה במחצית הראשונה, במהלכה אבדיה שמר היטב על קוואי לאונרד, וסייע לקבוצתו להוביל בפער קטן אך בטוח. קוואי והקליפרס נכנעו לעניינים וחיממו את הידיות בחצי השני, אבל הוויזארדס שמרו על היתרון בין היתר בזכות 8 נקודות של אבדיה ברבע השלישי. ברבע הרביעי לוק קנארד החל לצלוף מחוץ לקשת, וושינגטון נתקעה בהתקפה וקפאה בהגנה, וראתה כיצד הקליפרס מסיימים את המשחק בריצת 4:17, כל הדרך לניצחון.

קוואי לאונרד, שעדיין משחק עם מגבלת דקות אחרי החזרה מהפציעה, סיפק את משחק השיא שלו העונה וסיים עם 31 נקודות ו-9 ריבאונדים. לוק קנארד הוסיף 20 מהספסל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
טרה מאן, לוס אנג'לס קליפרס, מול דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Ronald Martinez, GettyImages
מתי כבר יגיע ניצחון? אבדיה מנסה לעצור את טרה מאן/GettyImages, Ronald Martinez

מנגד, קריסטאפס פורזינגיס הוביל את רשימת הקלעים של הוויזארדס עם 19 לצד 7 ריבאונדים ו-4 חטיפות ומלבד אבדיה גם קייל קוזמה (17), וויל בארטון (14) ומונטה מוריס (12) הגיעו לספרות כפולות, אבל וושינגטון מסיימת עוד משחק מאכזב ומתסכל, בתקווה לשנות מומנטום ולחולל הפתעה במשחק הבא מול הלייקרס, כבר בלילה הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully