וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריס אברה: "זה לא יפתיע אותי אם כריסטיאנו רונאלדו יפרוש"

מגן העבר הצרפתי ששיתף עם CR7 פעולה ביונייטד: "לפעמים, כשאתה מקבל כל כך הרבה ביקורות, אתה מבין שהגיע הזמן להפסיק"

שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים העפלה לגמר המונדיאל אחרי ניצחון 0:3 על קרואטיה/אינסטגרם

הימים חולפים, וכריסטיאנו רונאלדו עדיין לא מוצא קבוצה להמשך העונה. לאחר שהציע את עצמו לריאל מדריד ונדחה, מקווה הכוכב הפורטוגלי להמשיך את הקריירה שלו באירופה, ולא לעבור לכסף הגדול של המפרץ, כך לפי דיווחים, אך הצעה של ממש עדיין אין.

"זה לא יפתיע אותי אם הוא יפרוש", אמר פטריס אברה על חברו למנצ'סטר יונייטד לשעבר. "אני לא יודע מה הוא יעשה כעת. לפעמים, כשאתה מקבל כל כך הרבה ביקורות, בעיקר בסוף הקריירה שלך, אתה אומר לעצמך, 'אוקיי, הגיע הזמן להפסיק'. הוא חייב להרגיש ככה, בעיקר כשהוא לא בהרכב של הנבחרת שלו, כפי שרצה. זה היה החלום שלו, ועכשיו החלום הזה לא קיים. עכשיו כולם אומרים שהוא אדם רע או שחקן רע".

כריסטיאנו רונאלדו אחרי הניצחון 1:6 של נבחרת פורטוגל בשמינית גמר מונדיאל 2022 בקטאר. רויטרס
איך זה ייגמר? רונאלדו/רויטרס

גארי נוויל, שגם כן שיתף פעולה עם CR7 באולד טראפורד בעבר, היה שמח לראות את רונאלדו נשאר בממלכה: "אני מקווה שהוא ימצא מחדש את השמחה ומועדון שיאפשר לו לכבוש את השערים שכולנו יודעים שהוא מסוגל לכבוש. הוא יכבוש 20 שערים ב-30 משחקים איפה שלא ישחק, אולי אפילו 20 שערים ב-20 משחקים".

עם זאת, גם נוויל מכיר בכך שסיום הקריירה של כרסיטיאנו קרוב מתמיד: "איך ייראה הסוף שלו? האם הוא מסוגל להמשיך באחת הליגות הגדולות? אני מקווה שכן. אני מקווה שהוא ימצא קבוצה בפרמיירליג, הלוואי וזה יקרה ונוכל לראות אותו כאן מדי שבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully