וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: רונאלדו מוכן לשחק בשכר מינימלי בריאל מדריד, שדחתה אותו

CR7 הציע את עצמו לראשי האקסית, שלא חושבת שהוא מסוגל לשמש כשחקן מחליף: "זה יפגע בשחקנים הצעירים שהרוויחו את מקומם בקבוצה"

שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים העפלה לגמר המונדיאל אחרי ניצחון 0:3 על קרואטיה/אינסטגרם

כריסטיאנו רונאלדו היה שמח לחזור לריאל מדריד, כך לפי דיווחים בספרד, אולם הבלאנקוס לא חולקים את הרצון הזה. לפי העיתונאי הספרדי תומאס גונסאלס-מרטין, CR7 הציע את עצמו לקבוצה אותה הוליך לאינספור תארים, ואפילו הסכים לשחק בחוזה זעום, אך אלופת אירופה סירבה.

רונאלדו, שהתאמן במתחם של האקסית בימים האחרונים, לקח מטוס פרטי ממדריד לדובאי, שם ימשיך באימוניו. הכוכב הפורטוגלי המזדקן קיווה לשכנע את ראשי הבלאנקוס, אולם ההנהלה מעדיפה להמשיך בקו שלה של טיפוח כשרונות צעירים כמו ויניסיוס, רודריגו, אורליאן טשואמני וכעת גם אנדריק. "אם רונאלדו יבוא עכשיו, זה יהרוס את המגמה הזו ויפגע בצעירים שהרוויחו את מקומם בקבוצה", נכתב.

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן ריאל מדריד לשעבר. Denis Doyle, GettyImages
אל תבנו על קאמבק. רונאלדו במדי ריאל/GettyImages, Denis Doyle

"ואלוורדה ורודריגו יהיו המפסידים הגדולים במקרה כזה", הוסיף גונסאלס-מרטין. "רונאלדו, גם בשלב הזה של הקריירה שלו, תמיד דורש תפקיד מרכזי, וזה לא יתאים לצרכי הקבוצה. ההנהלה יודעת שהזכיה בליגת האלופות אשתקד הגיעה בעיקר בזכות כוח האש שהוסיפו הצעירים. כריסטיאנו הוכיח שהוא לא מוכן לשמש כשחקן מחליף, קשה מאוד לראות אותו מסכים לסיטואציה הזו, וברוב המשחקים במדריד הוא הרי לא יפתח".

עוד נטען כי CR7 נחוש להמשיך את הקריירה שלו באירופה, חרף חוזי העתק שמחכים לו במפרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully