וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנרבחצ'ה ואנאדולו אפס שוב הפסידו, מונאקו ניצחה על הבאזר את אלבה

באסקוניה השיגה 70:76 אצל פנר, פרטיזן של מדר הפתיעה עם 79:82 על האלופה ואוקובו סידר למונאקו 89:92 דרמטי מול 11 של בלאט

תקציר: חובנטוד בדאלונה - ברצלונה 79:82/ספורט1

חוץ מהביקור של מכבי תל אביב אצל וירטוס בולוניה, עוד חמישה משחקי יורוליג נעלו הערב (שישי) את המחזור ה-14. מוליכת הטבלה פנרבחצ'ה הפסידה בביתה לבאסקוניה האיכותית וראתה את ברצלונה נצמדת בזכות ניצחון על פנאתינייקוס. האלופה המכהנת אנאדולו אפס הפסידה גם היא אצל פרטיזן בלגרד וים מדר, בעוד תמיר בלאט ויובל זוסמן נכנעו על הבאזר למונאקו.

מרקוס הווארד שחקן באסקוניה קולע מול דיישון פייר שחקן פנרבחצ'ה. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
הוביל את באסקוניה לניצחון נוסף. מרקוס הווארד מול דיישון פייר/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

פנרבחצ'ה - באסקוניה 76:70

שבוע איום למוליכת היורוליג, שאחרי שחטפה 27 הפרש מאולימפיאקוס חזרה הביתה והפסידה גם לבאסקים, שמצידם השלימו שבוע טורקי מוצלח ורשמו ניצחון רביעי ברציפות ביורוליג. פנרבחצ'ה שוב חסרה את סקוטי ווילבקין וג'ונתן מוטלי, צעדה ביתרון רק בדקה השלישית ומאז עסקה במרדף בלתי פוסק. באסקוניה כבר הובילה 27:48 לפני הירידה להפסקה, כאשר המארחת נגסה בפער בהדרגה וכבר הצליחה להוריד לארבע בלבד, אבל לא שינתה את רוע הגזרה. באסקוניה חגגה ניצחון חוץ ראשון על פנר מאז מרץ 2017 (אחרי שבעה הפסדים רצופים) בזכות 15 נקודות של מרקוס הווארד ו-13 של פייריה הנרי, שגם הוסיף 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. מרקו גודוריץ' סיים עם 14 והוביל שישה שחקנים בספרות כפולות אצל המפסידה.

פרטיזן בלגרד - אנאדולו אפס 79:82

הפסד שני ברציפות לאלופת היורוליג וניצחון ביתי ראשון של פרטיזן עליה מאז דצמבר 2009. ים מדר היה שותף לפתיחה הרעה של הסרבים, שקלעו רק 28 נקודות במחצית הראשונה וירדו להפסקה בפיגור תשע נקודות. הישראלי לא שב לשחק והחבורה של ז'ליקו אוברדוביץ' עלתה על הגל בלעדיו. 25 נקודות ברבע השלישי צימקו לנקודה בלבד למרות ההתעלות של רודריג בובואה (30 נקודות) ואנטה ז'יז'יץ' (20 ו-9 ריבאונדים), ואת המהפך השלים ג'יימס נאנלי עם שלשה גדולה, 4:30 דקות לסיום. דאנטה אקסום לקח אחריות בדקות האחרונות והצעיד את פרטיזן לניצחון עם 18 נקודות, כמוהו קלעו גם נאנלי וקווין פאנטר. מדר סיים עם אסיסט, חטיפה ואיבוד וללא נקודות ב-8:28 דקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ואסילייה מיציץ' שחקן אנאדולו אפס מול ים מדר שחקן פרטיזן בלגרד. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
ניצחון יוקרתי לפרטיזן. ים מדר שומר על ואסילייה מיציץ'/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

ברצלונה - פנאתינייקוס 68:74

הקטלאנים התאוששו מההפסד המפתיע הדרמטי לווילרבאן עם ניצחון נאה במונאקו באמצע השבוע, וכעת נצמדו לפסגה עם ניצחון שמיני ברציפות על פנאתינייקוס. שאראס שוב פגש את הקבוצה בה כיכב כשחקן - יריבה שראתה את רצף ארבעת הניצחונות שלה מגיע לסיומו באמצע השבוע מול ולנסיה - וחשב שהוא בדרך לניצחון קליל. ניקולה מירוטיץ' וחבריו טיילו וכבר הובילו ב-17 הפרש, אבל היוונים לא ויתרו ושלוש דקות לסיום הקטינו לנקודה בלבד. שלשה של תומאש סטורנסקי הוציאה להם את הרוח מהמפרשים ויאן וסלי סגר עניין, בדרך ל-15 נקודות כקלע המוביל של בארסה. מירוטיץ' סיים עם 14. דוויין בייקון קלע 19 עבור המפסידה.

מונאקו - אלבה ברלין 89:92

הגרמנים הצליחו ליצור דרמה בדקות הסיום בנסיכות, אבל נכנעו לשלשת ניצחון על הבאזר של אלי אוקובו ולא נחלצו מהפסד 11 ברציפות שמשאיר אותם במקום האחרון - שישה ימים לפני המשחק הביתי מול מכבי תל אביב. תמיר בלאט קלע 11 נקודות והוסיף 4 אסיסטים וריבאונד ב-12 דקות בסך הכול, כשעזר לאלבה לסגור פיגור דו-ספרתי ולחזור עד לשוויון 83:83 ואז 89:89. הכדור האחרון היה בידיים של מונאקו וכאמור אוקובו הוא זה שנהנה מהחלקה של מאודו לו וצלף מעליו את סל הניצחון. מייק ג'יימס קלע 8 נקודות בלבד, אלפא דיאלו הוביל את המנצחת עם 17 והיא צמודה לפנר ובארסה. מאודו לו היה הקלע הבולט של המפסידה עם 14, זוסמן תרם 2 נקודות, 2 ריבאונדים ואסיסט ב-15 דקות.

מחזור 15 ביורוליג

פנרבחצ'ה - פרטיזן בלגרד
אולימפיאקוס - הכוכב האדום בלגרד
אלבה ברלין - מכבי תל אביב
באסקוניה - וירטוס בולוניה
ריאל מדריד - וילרבאן
אנאדולו אפס - פנאתינייקוס
ז'לגיריס קובנה - באיירן מינכן
מילאנו - מונאקו
ולנסיה - ברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully