וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נקנסה ב-25,000 שקל ונענשה ברדיוס על תנאי לשנה

14.12.2022 / 19:16

הצהובים נענשו בעקבות קריאות גזעניות במשחק נגד אום אל פאחם, שנקנסה גם היא. בית"ר נקנסה ב-35,000 שקל על אירועי המשחק מול כפר קאסם

תקציר גביע המדינה: הפועל אום אל פאחם - מכבי תל אביב 3:2/ספורט1

הכדורגל הישראלי שב השבוע מפגרת המונדיאל עם משחקי הדירוג בגביע הטוטו וסיבוב ח' בגביע המדינה, ואיתו שבו גם העונשים והקנסות מבית הדין. הערב (רביעי) היה זה תורן של מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים לספוג עונשים בעקבות התנהגות האוהדים במשחקים הטעונים נגד הפועל אום אל פאחם ומ.ס. כפר קאסם.

מכבי תל אביב נקמה על ההדחה מלפני שלוש שנים עם מהפך ו-2:3 על אום אל פאחם, והאווירה לכל אורך ההתמודדות ביציעים הייתה חמה במיוחד. הצהובים הועמדו לדין על כך שאוהדיהם השליכו חפצים לדשא וכן גם על קריאות גזעניות מצד האוהדים. נציגי המועדון בדיון טענו כי הקריאות נמשכו כשניות בודדות, וגם זה היה כתגובה לאוהדי המארחת והתנהגות הכרוז שעודד אותם לכך, על אף שהדבר לא מצדיק את הקריאות.

בעקבות האירועים נקנסו הצהובים ב-25,000 שקל ובעונש על תנאי לשנה של משחק רדיוס אחד בגין כל הרשעה חוזרת בעבירה הקשורה לקריאות גזעניות. גם הפועל אום אל פאחם נקנסה ב-35,000 שקל בגין התפרעות אוהדים והתנהגות בלתי ספורטיבית

אוהדי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
גם הם נענשו. אוהדי בית"ר ירושלים/קובי אליהו

בית"ר ירושלים צלחה יותר בקלות את סיבוב ח' עם 0:4 על כפר קאסם בטדי, אך הערב לא עבר בצורה חלקה מבחינת ההתנהגות ביציעים. אוהדי בית"ר השליכו מצתים למגרש ולאחר מכן גם לעבר שחקן היריבה, ועל כך נקנסו ב-20,000 שקל.

הירושלמים גם ספגו קנס של 15,000 בעקבות פריצת אוהדים למגרש. זו הייתה הפעם השביעית בה מתרחשת פריצה למגרש במשחקיה של בית"ר, כמות עצומה בהתחשב בעובדה שאנו רק בחודש דצמבר ובכך שהייתה פגרה.

* מכבי חיפה נקנסה ב-4,000 שקל בגין פריצת אוהד למגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully