וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילרבאן ניצחה את אולימפיאקוס על הבאזר, ריאל הפסידה לז'לגיריס

עודכן לאחרונה: 16.12.2022 / 0:03

סל ניצחון דרמטי של נואה הפך יתרון יווני, הבלאנקוס רשמו הפסד חמישי על אף שטבארס הפך לגדול החוסמים ביורוליג. מילאנו עצרה את רצף תשעת ההפסדים עם 67:71 על הכוכב האדום

שבוע היורוליג הדחוק יימשך בחמישי ושישי עם המחזור ה-14 של שלב הבתים. הערב, ז'לגיריס קובנה הפתיעה בביתה את ריאל מדריד בעוד שמילאנו החבולה והפצועה עצרה את רצף תשעת ההפסדים עם ניצחון על הכוכב האדום. באיירן מינכן גברה על ולנסיה ואולימפיאקוס הלוהטת רשמה הפסד על הבאזר מול וילרבאן.

בילי בארון, שחקן אולימפיה מילאנו. GettyImages
ניצחון ראשון ביורוליג מאז אוקטובר. בארון/GettyImages

ז'לגיריס קובנה - ריאל מדריד 72:81

אחרי שנתנה הצגה עם ניצחון חוץ מרשים על פנרבחצ'ה, ריאל מדריד התקשתה מאוד בשני משחקיה האחרונים. היא הפסידה בנקודה למונאקו וניצחה בקושי במינכן את באיירן. עם יכולת פחות מרשימה גם בליטא, הבלאנקוס רשמו את הפסדם החמישי העונה אחרי שקינן אוואנס (18 נק' ו-5 ריב') החזיר את ז'לגיריס ברבע האחרון ליתרון ויחד עם אדגראס אולנובאס (19 נק') הבטיח ניצחון ראשון אחרי שלושה הפסדים רצופים. וולטר טבארס (8 נק', 7 ריב' ו-4 חס') רשם היסטוריה עם חסימתו ה-318 במהלך המשחק ובכך הפך למלך החסימות של המפעל בכל הזמנים.

הכוכב האדום - מילאנו 71:67

ההפסד למכבי תל אביב ביום שלישי היה התשיעי ברציפות של מילאנו, הקבוצה המאכזבת של העונה ביורוליג, אך דווקא במשחק החוץ הקשה בבלגרד, האיטלקים הצליחו לרשום ניצחון ראשון במפעל מאז אוקטובר וברחו לפחות זמנית מתחתית הטבלה. לאחר שהובילו בדו ספרתי לאורך המחצית הראשונה עם עוד משחק נפלא של בילי בארון (19 נק') והצגה של ברנדון דייויס (15 נק', 6 ריב' ו-7 אס'), הכוכב האדום בהובלתו של פיליפ פטרוסב (20 נק' ו-11 ריב') הצליחו לצמצם עד סיום דרמטי במיוחד בו הסרבים צימקו עד לכדי שלוש נקודות, אבל לבסוף הפסידו בשני המהלכים האחרונים במשחק ועצרו את רצף ששת הניצחונות ביורוליג.

שחקן אולימפיאקוס סאשה וזנקוב. רויטרס
לא הצליח לסייע בהפסד הדרמטי של אולימפיאקוס. וזנקוב/רויטרס

באיירן מינכן - ולנסיה 92:97

שתי הקבוצות עם מאזן שלילי והרחק כרגע מהמאבקים על הפלייאוף, אבל דווקא כשהספרדים נראו קרובים יותר להיכנס למאבק בחזרה, הבווארים רשמו ניצחון מרשים על העטלפים בכיכובו של קורי וולדן (18 נק' ו-5 אס') שברבע השני הפך את היתרון הספרדי בדרך ל-39:43 במחצית. בהמשך גם איסק בונגה הוסיף 14 נק' משלו כדי לרשום ניצחון חמישי העונה של באיירן מינכן במפעל ובריחה מתחתית טבלת היורוליג. גם ערב קליעה ענק של בויאן דובלייביץ' (28 נק') לא הספיק לולנסיה שרשמה את הפסדה השמיני העונה.

וילרבאן - אולימפיאקוס 75:77

46 הפרש נגד בולוניה ו-27 הפרש נגד פנרבחצ'ה - אלו היו שני המשחקים האחרונים של אולימפיאקוס, שנראית פשוט נפלא ונכון לעכשיו נראית כמו הקבוצה הכי חזקה במפעל. אחרי שעלתה ברבע הראשון ליתרון דו ספרתי שנשמר עד סיום הרבע השלישי עם 50:61 לטובתה, אולימפיאקוס ראתה כיצד וילרבאן הופכת את התוצאה עם משחק נפלא מצידם של ג'ונה מת'יוס (14 נק') וננדו דה קולו (13 נק') ברבע אחרון נהדר ודרמטי של הצרפתים. במהלך האחרון ובפיגור 75:74, הכדור הלך לאמין נואה שקלע שלשה על הבאזר והבטיח ניצחון צרפתי שישי העונה. 16 נק' ו-6 ריב' של סאשה וזנקוב הפעם לא סייעו ליוונים שאיבדו גובה בצמרת היורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully