וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשאר במכבי חיפה: שון גולדברג האריך את חוזהו עד 2026

14.12.2022 / 15:55

הבלם שהיה אמור לסיים חוזה בקיץ הקרוב קשר את עתידו לירוקים לשלוש עונות נוספות: "מהרגע הראשון הרגשתי שהמועדון הזה הוא בית עבורי"

תקציר: הפועל נוף הגליל - מכבי חיפה 1:0 (גביע המדינה/ספורט1

מכבי חיפה ממשיכה לשמור על השלד שהביא לה שתי אליפויות והופעה בשלב הבתים של ליגת האלופות, והיום (רביעי) הודיעה כי הבלם שון גולדברג חתם על חוזה חדש במועדון עד 2026, זאת אחרי שחוזהו הנוכחי היה אמור לפוג בקיץ הקרוב.

גולדברג, שבמקור הגיע בקיץ 2021 למשבצת המגן השמאלי, עשה במהרה ובהצלחה את ההסבה למרכז ההגנה והפך לאחד העוגנים בחלק האחורי של ברק בכר. יחד עם הירוקים הוא זכה באליפות, בגביע הטוטו ובאלוף האלופים, הגיע לשלב הבתים באלופות וסלל את דרכו לנבחרת ישראל.

שון גולדברג, בלם במכבי חיפה. מאור אלקסלסי
נשאר ירוק. גולדברג/מאור אלקסלסי

גולדברג, שכבש שער אחד ב-72 הופעות במדים הירוקים אמר במעמד החתימה: "אני מאושר ונרגש לחתום לשלוש שנים נוספות במועדון הטוב בארץ, מועדון שמהרגע הראשון הרגשתי שהוא בית עבורי. תודה להנהלה ולצוות על האמון שנותנים בי ולאוהדים על התמיכה המדהימה. שנמשיך לצמוח ביחד ולהגשים את כל החלומות".

הכי פיקנטי שיש: דרבי חיפאי בשמינית גמר גביע המדינה
מכבי חיפה חוזרת לליגה: שרי וסק אמורים להיות כשירים לסכנין

המנהל הספורטיבי של המועדון, גל אלברמן, אמר לאחר החתימה: "שמחים להודיע על המשך דרכו של שון גולדברג במועדון שלנו. שון, בזכות יכולותיו ואישיותו, הפך לאחד משחקני המפתח בהצלחת הקבוצה ואנו צופים ומאחלים לו עוד הצלחות רבות ברמה האישית והקבוצתית בשנים הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully