וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרבי חיפאי בשמינית גמר הגביע, מכבי תל אביב נגד סכנין

מכבי חיפה והפועל חיפה שוב ייפגשו לקרב לוהט בגביע אחרי חצי הגמר החם בשנה שעברה. הגרלה קשה לצהובים. בית"ר ירושלים תארח את טבריה, נתניה אצל אחי נצרת. משחקי שמינית הגמר ייערכו באמצע השבוע של 3-4 בינואר

מכבי חיפה נגד הפועל חיפה, מכבי תל אביב נגד בני סכנין: אלו הם המשחקים המרכזיים של שמינית גמר הגביע כפי שהוגרלו בהגרלה שנערכה היום (שלישי) במשרדי ההתאחדות באצטדיון רמת גן. שתי היריבות המושבעות מחיפה נפגשות שוב, שנה לאחר שהן נפגשו בחצי הגמר של המפעל אשתקד. השתיים נפגשו גם ברבע הגמר בעונת 2017/18 ובשמינית הגמר ב-2015/16 וגם ב-2012/13. הצהובים קיבלו הגרלה קשה יחסית, אחרי שעברו בקושי את אום אל פאחם מהלאומית בסיבוב הקודם.

בית"ר ירושלים קיבלה משחק ביתי נגד עירוני טבריה מהליגה הלאומית. מ.ס. אשדוד שהדיחה את הפועל באר שבע תתארח אצל רמת השרון מהלאומית ומכבי נתניה תפגוש את אחי נצרת. הפועל פתח תקוה תנסה להפתיע בחוץ את בני ריינה כפי שעשתה בעונה שעברה במסגרת הליגה הלאומית. נס ציונה תארח את מכבי פתח תקוה, שכבר הדיחה בשלב הקודם קבוצה מליגת העל והפועל עפולה תארח את הפועל כפר סבא בקרב על טהרת הלאומית. משחקי שמינית הגמר ייערכו באמצע השבוע של 3-4 בינואר.

גביע המדינה. ניב אהרונסון
מי תזכה בו הפעם? הגביע הנכסף/ניב אהרונסון

משחקי שמינית הגמר

מכבי בני ריינה - הפועל פתח תקוה

מכבי תל אביב - בני סכנין

בית"ר ירושלים - עירוני טבריה

מכבי חיפה - הפועל חיפה

הפועל ניר רמת השרון - מ.ס. אשדוד

מכבי אחי נצרת - מכבי נתניה

סקציה נס ציונה - מכבי פתח תקוה

הפועל עפולה - הפועל כפר סבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully