וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תנסה להכשיר את הפצועים לסכנין: שרי וסק צפויים להיות כשירים

עודכן לאחרונה: 13.12.2022 / 9:57

בקבוצה לא היו מעודדים מהיכולת מול נוף הגליל בגביע, אבל יודעים: "היינו בסגל חסר ולא צריך להסיק מזה". דולב חזיזה ונטע לביא בספק גדול ליום שני. אם לא תהיה הסכמה על שוער מחליף לג'וש כהן, רועי משפתי יישאר שוער ראשון עד תום העונה

תקציר: הפועל נוף הגליל - מכבי חיפה 1:0 (גביע המדינה/ספורט1

שביעות רצון במכבי חיפה מהניצחון 0:1 על הפועל נוף הגליל אמש (שני) שהעלה את הקבוצה לשמינית גמר גביע המדינה. בקבוצה כמובן לא היו מעודדים מהיכולת אך הבהירו שמדובר בחזרה מפגרה ארוכה וכן בסגל חסר מאוד. "אין ספק שזו לא היכולת שאיתה אפשר לקחת אליפות אבל לא צריך להסיק מזה על משהו. היה משחק רדום ועייף, היינו בסגל חסר ובסוף בגביע באמת צריך רק לעבור". אמר שחקן בקבוצה.

בחיפה מחכים מאוד לפצועים שיחזרו וההערכה היא שלמשחק מול בני סכנין ביום שני שון גולדברג, צ'ארון שרי ועבדולאי סק יהיו כשירים, בעוד שלגבי דילן בטוביניסקה, דולב חזיזה ונטע לביא עדיין יש ספק גדול. אף אחד מהשלושה עדיין לא חזר להתאמן באופן מלא עם הקבוצה ובימים הקרובים ינסו בחיפה להחזיר לכל הפחות את לביא, אך רק אם הוא ישתלב כמו שצריך באימונים הוא יהיה בסגל למשחק מול סכנין.

צ'ארון שרי, שון גולדברג שחקני מכבי חיפה בחימום. דני מרון
ניסיון להכשירם לסכנין. שרי וגולדברג/דני מרון

בנוגע לדניאל סונדגרן, הרי שהמגן יחזור רק בעוד כחודש לפעילות. בקבוצה ממשיכים לעסוק גם בפציעה של ג'וש כהן שממשיכה להסתמן ככזו שתגרום לו להיעדר זמן רב. החשש הכבד הוא שמדובר בקרע ברצועות בכתף ובמקרה של אבחנה סופית שכזו, השוער עשוי לצאת לניתוח ולסיים למעשה את העונה.

בחיפה עדיין בודקים אופציות לשוערים שיחליפו את כהן, כשאם בצוות המקצועי לא תהיה הסכמה על שוער כזה, רועי משפתי יישאר עד תום העונה כשוער ראשון ושריף כיוף יחזור מהשאלה וישמש כשוער המשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully