וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארמנדו ברויה גמר את העונה, בצ'לסי צפויים להחתים חלוץ

עודכן לאחרונה: 13.12.2022 / 18:16

החלוץ האלבני הצטרף לרשימת הפצועים הארוכה של הבלוז לאחר שקרע את הרצועה הצולבת במשחק ההכנה מול אסטון וילה, צפוי להיעדר בין חצי שנה ל-9 חודשים. במועדון הלונדוני יחפשו לרכוש שחקן התקפה במקומו כבר בינואר. ארסנל גברה 1:2 על מילאן במשחק הכנה וזכתה בטורניר דובאי

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 13.12/ספורט1

קבוצות הפרמיירליג החלו את ההכנות שלהן לקראת החזרה בשבוע הבא לפעילות במסגרת גביע הליגה, ולאחר מכן לשובה את הליגה האנגלית במסגרת המחזור ה-17. בעוד צ'לסי הודחה כבר בסיבוב הקודם מהמפעל השלישי בחשיבותו בממלכה, היא קיימה משחק הכנה ביום ראשון האחרון בו הפסידו 1:0 לאסטון וילה, אך הבעיה הגדולה ביותר שליוותה את ההפסד היא פציעתו הקשה של ארמנדו ברויה, חלוץ הבלוז.

בדקה ה-25 ירד החלוץ האלבני על אלונקה אחרי שנאנק מכאבים בפציעה שהתרחשה במגע צמוד עם אזרי קונסה, בלמה של אסטון וילה, אחרי שברויה דרך רע על הדשא בתנועה לא טובה של הברך. שחקנה של צ'לסי פונה מהמגרש כשהוא זועק בכאב ולאחר בדיקת MRI, התגלה כי החלוץ סובל מקרע ברצועה הצולבת שתשבית אותו במשך 6-9 חודשים. המשמעות מכך היא שהוא סיים את העונה והצטרף לרשימת הפצועים הארוכה של הבלוז העונה אשר כוללת את אנגולו קאנטה, קפה אריסבלאגה, ווסלי פופאנה, קרני צ'וקוואמקה, רובן לופטוס צ'יק, בן צ'ילוול וריס ג'יימס, כשהשניים האחרונים צפויים לחזור לכשירות מלאה עם חזרת הקבוצה לפעילות בשבוע הבא.

לפי דיווח של פבריציו רומאנו, בצ'לסי כבר חשבו על האפשרות להחתים חלוץ חדש בינואר עוד לפני הפציעה של ברויה, אך כעת עם העובדה שהאלבני סיים את העונה, הבלוז מוכנים להנחית שחקן שיחזק את החלק ההתקפי של קבוצתו של גראהם פוטר.

מאמן צ'לסי גרהאם פוטר. רויטרס
עוד כאב ראש למאמן צ'לסי. פוטר/רויטרס

אחרי ההפסד לקבוצה מברמינגהאם, בצ'לסי קבעו משחק הכנה אחרון לפני החזרה לפרמיירליג, זאת עקב הדחתם מגביע הליגה בשלב הקודם בהפסד למנצ'סטר סיטי, והם יפגשו את ברנטפורד במשחק מאחורי דלתיים סגורות בתחילת השבוע הבא.

מרטין אודגור, שחקן ארסנל לצד פאביו ויירה. רויטרס
ניצחון נוסף בהכנה. ויירה ואודגור/רויטרס

במשחק הכנה שנערך הערב (שלישי), ארסנל גברה 1:2 על מילאן וזכתה בטורניר ההכנה בדובאי. אחרי הניצחון 0:3 על ליון, התותחנים פגשו את אלופת איטליה וניצחו משערים של מרטין אודגור (21) בכדור חופשי וריס נלסון (41) שבעט כדור שפגע בקשר הנורבגי ונכנס לרשת האיטלקית. פייקו טומורי (77) רק צימק בנגיחה מכדור חופשי של סנדרו טונאלי. בדו קרב הפנדלים שנערך בסופו של כל משחק, שחקניו של מיקל ארטטה ניצחו 3:4 והוכתרו באופן רשמי כזוכי הטורניר.

הטורניר יינעל עם המפגש בין ליברפול למילאן (שישי, 17:30, ספורט4) בשחזור גמרי ליגת האלופות מ-2005 ו-2007, בעוד מוליכת טבלת הפרמיירליג תערוך משחק הכנה האחרון מול יובנטוס (שבת, 20:00) לפני חזרת הקבוצות לליגות המקומיות אחרי פגרת המונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully