וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלאח החמיץ פנדל בהפסד ליברפול לליון, פציעה קשה לחלוץ צ'לסי

הרדס הבקיעו אחרי דקה בהכנה, אך לקאזט כבש צמד והצרפתים הפכו ל-1:3. ברויה נפגע בברכו וזעק מכאבים בהפסד לאסטון וילה

בעוד מונדיאל 2022 נמצא עמוק בשלבי הסיום, קבוצות הפרמיירליג כבר החלו לחמם מנועים לקראת חזרת הליגה בעוד כשבועיים. מי שהחלה את ההכנה שלה במעידה זו ליברפול, שנכנעה היום (ראשון) 3:1 לליון בטורניר הכנה בדובאי.

הטורניר במפרץ כולל ארבע קבוצות (ליברפול, ליון, ארסנל ומילאן), כאשר כל קבוצה מקיימת שני משחקים והאנגליות אינן פוגשות זו את זו. עבור ליברפול היה זה המשחק הראשון בטורניר ההכנה, בעוד ליון הגיעה אחרי הפסד 3:0 לארסנל.

שחקני ליון חוגגים עם אלכסנדר לקאזט. רויטרס
שחקני ליון חוגגים עם אלכסנדר לקאזט/רויטרס

ההתחלה הייתה רעה עבור הצרפתים, שספגו מרגליו של פאביו קרבאליו כבר בדקה הראשונה. מוחמד סלאח החמיץ פנדל בדקה ה-14, וכעבור כרבע שעה יורגן קלופ נותר מודאג כשהארווי אליוט נפצע והוחלף. קבוצתו של לורן בלאן השלימה מהפך בזכות צמד של אקס ארסנל אלכסנדר לקאזט (41 ו-83) ושער של בראדלי בארקולה (65).

כחלק מהפורמט בטורניר, בסיום 90 הדקות נערך דו קרב פנדלים שמעניק למנצחת בו נקודה נוספת. ליון ניצחה 3:5 בקרב מהנקודה הלבנה בזכות החמצה של קלווין ראמזי הצעיר, ובכך נצמדה לארסנל בפסגת הבית עם ארבע נקודות אחרי שבמשחק הקודם הפסידה לה ב-90 דקות ובפנדלים.

ארמנדו ברויה זועק מכאבים ומדאיג את צ'לסי

קבוצה נוספת שנערכת לקראת חזרת הפרמיירליג זו צ'לסי, שעלתה בהרכב חלקי מאוד למשחק מול אסטון וילה באבו דאבי. ג'ון מקגין כבש את השער היחיד בהתמודדות אחרי שבע דקות וקבע 0:1 לקבוצתו החדשה של אונאי אמרי, אך הרגע המשמעותי במשחק הגיע מכיוונו של ארמנדו ברויה.

החלוץ הצעיר של הבלוז נתקל בשחקן ההגנה, זעק מכאבים ופונה מהמגרש על אלונקה. בצ'לסי חוששים שהאלבני סובל מפציעה חמורה בברך שתשבית אותו לתקופה ארוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully