וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד בונה על מקפצה מהגביע לליגה וכועסת על ספורי

13.12.2022 / 7:52

במועדון חגגו "ניצחון שיכול לשנות עבורנו את העונה", ומצפים שהאקס שסטר לתומר עמר יועמד לדין: "לא היה עושה זאת לג'רפי"

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע 1:2 (גביע המדינה)/ספורט1

במ.ס. אשדוד רואים בניצחון אמש (שני) על הפועל באר שבע בגביע המדינה הרבה יותר מעוד ניצחון. "זה משחק שיכול לשנות עבורנו את כל העונה", אמרו במועדון. זה לא סוד שבקבוצה לא היו מרוצים מהמשחקים האחרונים לפני פגרת המונדיאל ולבטח לא מהחזרה ביום חמישי שעבר עם ההפסד מול בני ריינה במשחקי הדירוג של גביע הטוטו.

המאמן רן בן שמעון לקח את המשחק אמש כפרויקט אישי שלו בימים האחרונים והוא גייס את כל עוזריו כדי שיסייעו לו להוציא את המקסימום מהשחקנים דווקא במשחק אמש. ולמרות זאת אשדוד החלה רע את המשחק, נקלעה לפיגור ונדמה היה שהיא לא במשחק בכלל. אבל החילופים של בן שמעון בהפסקה היו טובים והוא נהנה משער מצוין של אבנעזר ממאטה, מיום טוב של חמודי כנעאן ומההתקדמות שעושה בלם הבית שקד חכמון. בקבוצה גם פירגנו לשוער הצעיר תומר עמר וכעסו על רמזי ספורי שנראה סוטר לו מול עיניו של גל לייבוביץ' שבחר לא להרחיק את קשר הפועל באר שבע.

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים. לירון מולדובן
ניצחון גדול. אשדוד חוגגת/לירון מולדובן

באשדוד שומרים על קשר חם עם הפועל באר שבע בזכות היחסים בין ג'קי בן זקן למשפחה ברקת ולמרות זאת במועדון מצפים מתובע ההתאחדות עורך הדין ניר רשף להתערב אחרי שהאירוע נראה היטב בטלוויזיה. "מאכזב מאוד שרמזי בחר לעשות את זה דווקא במגרש שבו הוא חזר לפרוח כששיחק אצלנו. ברור שהוא לא היה עושה את זה ליואב ג'רפי", אמרו אמש במועדון.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully