וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "היה כיף לראות אותנו", ברדה: "כואב לאבד תואר"

מאמן מ.ס. אשדוד היה מאושר לאחר הניצחון על הפועל באר שבע והעלייה לסיבוב הבא בגביע המדינה: "תומר עמר? השחקן המרגיז הכי אהוב בכדורגל הישראלי, זה הישג גדול". מאמן המחזיקה היוצאת: "הגיע להם לנצח, יש מחשבות על חיזוק הקבוצה"

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע 1:2 (גביע המדינה)/ספורט1

הפועל באר שבע רשמה הערב (שני) אכזבה ענקית עם הדחה מוקדמת מגביע המדינה כבר בסיבוב ח' אחרי הפסד 2:1 למ.ס. אשדוד. שחקניו של אליניב ברדה היו לא מספיק טובים מול יכולת נהדרת של המארחת. מחזיקת גביע המדינה והקבוצה של רן בן שמעון ייפגשו פעם נוספת כבר במחזור הליגה הקרוב (שבת, 20:30, ספורט3).

רן בן שמעון, מאמן מ.ס. אשדוד לצד תומר עמר. לירון מולדובן
פירגן לשוער המחליף שלו. בן שמעון ועמר/לירון מולדובן

רן בן שמעון החמיא לקבוצתו: "זה יותר גדול מהדחת מחזיקת גביע. זה הישג גדול שלנו לבוא ברגעים האלה, להוציא מעצמנו מה שהוצאנו היום. אנחנו קבוצה נחושה, אגרסיבית שבאה לשחק כדורגל. היה כיף לראות אותנו, לא ויתרנו. זאת הזדמנות לתת מילה טובה לצעירים ולצוות שלי. אוהב אותם ואת כל מי שסביבי".

המאמן הוסיף: "אנחנו כל כך מאמינים באנרגיה וקארמה. עשינו בחצי הראשון דברים טובים, אבל לא היינו מספיק איכותיים. בסופו של דבר כשאתה משקיע, הדברים יחזרו טוב. במחצית השנייה הדברים עבדו. ננוח ונתחיל להתכונן לקראת המשחק מולם בשבת".

על השוערים: "ג'רפי הוא השוער הראשון שלנו וזאת גאווה שהוא אצלנו. תומר עמר? הוא השחקן המרגיז הכי אהוב בכדורגל הישראלי. הוא עבד קשה וזה מגיע לו. אני רוצה להזכיר את סהר חסון שהוא שוער לליגת העל לכל דבר ועניין".

כובש שער הניצחון, מוחמד כנעאן, סיכם: "כיף ומרגש לעלות. עבדנו קשה בשביל המשחק הזה. במחצית רן אמר ששיחקנו טוב, שנצליח למצוא את השער בחצי השני. שיחקנו את הכדורגל שלנו וזה עבד. בשבת? קודם נחזור להתכונן, נתאמן ונגיע מוכנים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
עומרי גלזר, שוער הפועל באר שבע לצד רמזי ספורי. לירון מולדובן
אכזבה גדולה בבאר שבע. גלזר וספורי/לירון מולדובן

אליניב ברדה הביע אכזבה אחרי ההדחה המוקדמת: "בחצי הראשון אני לא זוכר מצב שיצרו נגדנו, אבל במחצית השנייה היינו לא טובים. הגיע לאשדוד לנצח. חשוב שנסתכל מה עשינו לא טוב, שכל שחקן יראה מה הוא עשה לא טוב. איבדנו תואר היום, זה כואב מאוד. אנחנו מתרכזים בכל התארים. אני דורש מהשחקנים להצליח בכל המסגרות. כל הזמן יש מחשבות על חיזוק הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully