וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלות בוויטור והקאמבק הלקוי מפגרת המונדיאל: ב"ש מסכמת הדחה

13.12.2022 / 6:57

הבלם חסר גם בפן המנהיגותי ("איתו זו קבוצה אחרת"), החזרה לדשא לא מזכירה את הקבוצה של לפני המונדיאל: "אנחנו הנפגעים הגדולים מהפגרה, החכמה היא לא להיקלע למדרון חלקלק ולאבד כיוון". מחזיקת הגביע היוצאת מנסה להתאושש מההדחה, בידיעה שאותה אשדוד מחכה לה גם בשבת

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע 1:2 (גביע המדינה)/ספורט1

אכזבה ענקית בהפועל באר שבע בעקבות ההדחה מגביע המדינה אמש (שני) באיצטדיון הי"א אחרי ההפסד למ.ס. אשדוד 2:1. מחזיקת גביע המדינה מהעונה שעברה שעשתה זאת בצורה נהדרת אחרי ניצחונות בחצי הגמר על מכבי תל אביב ובגמר על מכבי חיפה, הודחה כבר בסיבוב הראשון של גביע המדינה העונה וכעת היא תצטרך לדעת להרים את עצמה ממפח הנפש הזה כבר בסוף השבוע הקרוב מול אותה מ.ס. אשדוד, בחוץ, במשחק שיפתח את הסיבוב השני של ליגת העל. בהפועל באר שבע שוב נכנעו לקבוצה שניצחה אותם גם במחזור הראשון העונה באיצטדיון טרנר. "צריך לעשות ניתוח מעמיק ולהבין מה הבעיה שלנו מול אשדוד", אמרו אמש במועדון. "לא יכול להיות שדווקא מולם יהיו לנו כל כך הרבה הפסדים. צריך לנסות ולהבין מה קורה לנו מול אשדוד".

אחרים במועדון דיברו על דברים אחרים. ראשית, החזרה מפגרת המונדיאל. ביום חמישי הצליחה הפועל באר שבע לנצח במזל רב את הפועל תל אביב באיצטדיון טרנר והעפילה לגמר גביע הטוטו. אבל זה היה משחק שונה כל כך ממה שאפיין את הפועל באר שבע לפני הפגרה. אליניב ברדה והשחקנים שלו יצאו לפגרת המונדיאל בכושר מצוין, אולי הכי טב בליגת העל, עם תוצאות נהדרות, והיה ברור שתהיה איזושהי ירידה. "כרגע ברור שאנחנו הנפגעים הגדולים מהפגרה", אמרו במועדון אמש. "אבל זה מה שיש וזו היתה התכנית העונה. החוכמה היא לא להיקלע כעת למדרון חלקלק ולאבד כיוון. צריך לשכוח מגביע המדינה ולבוא בכל הכוח בשבת לאשדוד ולקחת בכוח שלוש נקודות". עניין נוסף שעלה אמש בסיום המשחק הוא התלות הגדולה של הקבוצה במיגל ויטור. לאו דווקא בפעולות הגנתיות, אם כי גם שם חסרונו הורגש אתמול, אלא בפן המנהיגותי. "ברור שהנוכחות של מיגל קריטית לקבוצה ואיתו זו הפועל באר שבע אחרת, ובכל זאת יש לנו שחקנים כל כך טובים ומנוסים שהיו צריכים להיות חזקים, בטח אחרי שהובלנו, ולדעת בכוח לעלות לסיבוב הבא".

שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים. לירון מולדובן
אכזבה גדולה. שחקני באר שבע/לירון מולדובן

האזינו: יניב טוכמן על ההדחה של הפועל באר שבע

אליניב ברדה אמר במסיבת העיתונאים אמש אחרי המשחק לכלי התקשורת: "זה מעצבן. זה כואב. לשמור על תואר יותר קשה מאשר לקחת אותו. ידענו שיהיה קשה כאן. באנו עם ההרכב הכי חזק. נצטרך להתאושש מהר כי כבר בשבת אנחנו שוב כאן מול אותה הקבוצה במשחק קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully