וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לעסקת ענק? ב'אמזון' מעוניינים לרכוש את מנצ'סטר יונייטד

חברת המסחר וההפצה האמריקאית המחזיקה בזכויות השידור של הפרמיירליג, הביעה רצון לקנות את מועדון הפאר. המכשול: 6-7 מיליארד פאונד שמשפחת גלייזר דורשת על הקבוצה

תיקתקנו: סיכום אירועי היום, 12.12/ספורט1

בחודש האחרון משפחת גלייזר, בעלי מנצ'סטר יונייטד, מנסים למכור את מועדון הפאר האנגלי אחרי שליטה בקבוצה ב-17 השנים האחרונות. אחרי מכירתה של צ'לסי בקיץ האחרון וההודעה בליברפול כי המועדון הועמד למכירה, כעת בתיאטרון החלומות מקווים להשלים עסקת ענק מול חברת המסחר ההפצה האמריקאית 'אמזון'.

על פי דיווחים בבריטניה, החברה מעוניינת לרכוש את מנצ'סטר יונייטד כבר ב-2023. 'אמזון' מחזיקה בזכויות לשידור והפצת שידורי הפרמיירליג, עם תשלום לליגה של 30 מיליון פאונד בכל שנה. בנוסף לכך, החל מ-2024, חברת ההפצה תשדר משחקי ליגת האלופות בעסקה ששוויה הגיע לכ-1.5 מיליארד פאונד.

מאמן מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח. רויטרס
בדרך לעידן חדש במועדון? טן האח/רויטרס

בחברה האמריקאית בחרו לא להגיב לשמועות והספקולציות על רכישת המועדון האנגלי, כאשר ב'אתלטיק' הבריטי דיווחו כי המחיר אותו משפחת גלייזר דורשים הוא לא ריאלי - 6-7 מיליון פאונד. כזכור, צ'לסי נרכשה בקיץ בסכום של כ-2.5 מיליון פאונד על ידי הבעלים האמריקאי, טד בוהלי. באנגליה מעריכים את שווי המועדון ממנצ'סטר ב-2.45 מיליון פאונד, כך שהמחיר האסטרונומי אותו דורשים הגלייזרים נראה לרבים, כמו חברת 'אפל' שהביעה עניין ביונייטד לפני שבועיים וירדה מהעסקה בעקבות המחיר, כמה שיעמוד בין רכישה מהירה כבר בחודשים הקרובים לסאגה שתמשיך עוד זמן רב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully