וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו אלעם: "רוצים 4 מפגשים עם מכבי בעונה הבאה". הקבוצות יעמדו לדין

12.12.2022 / 13:07

השלכת האבוקות של אוהדי אום אל פאחם והקריאות "מוות לערבים" של אוהדי מכבי תל אביב צוינו בדו"ח של ריינשרייבר. היו"ר: "הוכחנו שאום אל פאחם יכולה להתמודד שווה בשווה מול מכבי תל אביב וקבוצות נוספות בליגת העל"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום, 12.12/ספורט1

הפועל אום אל פאחם ומכבי תל אביב צפויות לעמוד לדין בעקבות דו"חות השופט רועי ריינשרייבר והמשקיף שלומי ברזל במשחק אמש (ראשון) באיצטדיון בעכו. השניים ציינו את התפרעות אוהדי אום אל פאחם בתחילת המשחק כשהשליכו אבוקות לכר הדשא ובסיומו כאשר זרקו שלל חפצים לעבר ספסל מכבי תל אביב והדשא. כמו כן צוינו קריאות "מוות לערבים" מכיוון יציע אוהדי מכבי תל אביב וחפצים שנזרקו.

הנהלות שני המועדונים אגב שומרות על יחסים טובים מאוד ואבו אלעם מאום אל פאחם תומך ביחד עם עורך הדין מורן מאירי ממכבי תל אביב במועמדות של שינו זוארץ לראשות ההתאחדות לכדורגל כאשר השניים פועלים יחד למינויו.

שחקן הפועל אום אל פאחם מרכוס דיניז מול שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. מאור אלקסלסי
בעונה הבאה באותה ליגה?/מאור אלקסלסי

אבו אלעם אמר לוואלה! ספורט: "הוכחנו שאום אל פאחם יכולה להתמודד שווה בשווה מול מכבי תל אביב וקבוצות נוספות בליגת העל. אני רוצה ארבעה מפגשים מול מכבי תל אביב בעונה הבאה, שניים בליגה הסדירה ושניים בפלייאוף העליון, ואנחנו נעשה מה שצריך כדי לעלות ליגה. אני מאוכזב שלא עברנו שלב אבל הראש שלנו בליגה מול הפועל פתח תקווה ולא בטוח שזה היה טוב לנו אם היינו צריכים לשחק גם בגביע המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully