וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'וך: "העיקר לנצח, זה לא משנה איך", קורצקי: "צריכים רענון בסגל"

במכבי נתניה היו מאושרים אחרי הניצחון על עירוני קרית שמונה בפנדלים במסגרת סיבוב ח' בגביע המדינה: "התכוננו מעולה והגיע לנו". ניצן: "שמח שיכולתי לעזור לקבוצה". מאמן הקבוצה המודחת: "יש צורך בחיזוק נוסף"

מכבי נתניה ניצחה הערב (ראשון) 3:4 בדו קרב פנדלים את עירוני קרית שמונה, לאחר ששתי הקבוצות לא הגיעו להכרעה עם 1:1 בתוך 120 דקות, ועלתה לשלב הבא בגביע המדינה. היהלומים נקמו בקבוצה הצפונית על ההפסד בגמר 2014 והדיחו אותם כבר בסיבוב ח' של הגביע.

איתמר ניצן, שוער מכבי נתניה. ברני ארדוב
גיבור הערב של נתניה. ניצן/ברני ארדוב

רן קוז'וך סיכם: "ערב מטורף. היינו צריכים לנצח את המשחק הרבה קודם. העיקר לנצח זה לא משנה איך. חושב שהייתה חסרה לנו רגל מסיימת. עבדנו כל השבוע על איך אנחנו מגיעים ליותר מצבים. התכוננו מעולה למשחק הזה. באנו מוכנים, הגענו להרבה מצבים, אבל שמח על הניצחון הזה".

מאמן היהלומים הוסיף: "לעלות שלב בגביע? הקשיים שעברנו בחודש הזה הראו שאנחנו מסוגלים ליותר. קורצקי ואני עבדנו הרבה ביחד, אנחנו בקשר מצוין וזה תמיד כיף לנצח".

גיבור הפנדלים איתמר ניצן שיתף: "ניצחנו, עברנו שלב, ואנחנו עם הפנים קדימה. אני מתמקד בלעשות את העבודה שלי הכי טוב שאני יכול ושמח שאני עוזר לקבוצה לנצח. פנדלים זה הכל אינטואיציה. זה מאוד משמח לנצח משחקים בצורה כזאת, היינו צריכים לסיים את זה הרבה יותר מוקדם, אבל ככל שזה קשה יותר, זה מתוק יותר. יש לנו פה קבוצה וצוות מעולים, מהטובים שהיו לי, ואני גאה להיות חלק מהמועדון הזה".

מנחם קורצקי, מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
"יש צורך בחיזוק". קורצקי/ברני ארדוב

מאמן עירוני קרית שמונה, מנחם קורצקי, היה מאוכזב בסיום: "אין מה לעשות, פנדלים זה חלק מהמשחק. לפעמים מנצחים, לפעמים מפסידים. במעמדים יותר גדולים מאלה, כמו במונדיאל, קבוצות מפסידות בפנדלים. אין מה לעשות. היו לנו הרבה דקות והרבה דקות פחות טובות, שתי הקבוצות החמיצו, וזה משחק גביע. רצינו ליצור מומנטום אחרי גביע הטוטו לקראת הליגה, אנסה לקחת דברים טובים ולהרים את השחקנים שלי. הראינו עליונות היום מבחינת כושר, ההארכה היתה בשליטה שלנו ויכולנו להכריע את המשחק. אני חושב שיש צורך בחיזוק נוסף, אנחנו רוצים לרענן פה, לאזן את הסגל ולעשות חצי עונה יותר טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully