וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ניצחה את קרית שמונה בפנדלים, הפועל כפ"ס הדיחה את חדרה

היהלומים ניצחו 3:4 בדו קרב מהנקודה הלבנה ועלו לסיבוב הבא אחרי 1:1 ב-120 דקות. שבירו (3) וברקוביץ' (8) כבשו. אודה (15) וקעטבי (55, 76) כבשו לקבוצה מהלאומית, בוראר (87) צימק בפנדל. עירוני טבריה גברה 1:2 על הפועל אדומים אשדוד

הגרלת סיבוב ח' של גביע המדינה, עונת 2022/23/צילום: שלומי גבאי, עריכה: אסף דרורי

פרט להפסד של הפועל אום אל פאחם למכבי תל אביב והניצחון של בית"ר ירושלים על מ.ס. כפר קאסם, התקיימו הערב (ראשון) עוד שלושה משחקים במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה. עירוני קרית שמונה מארחת את מכבי נתניה במשחק על טהרת ליגת העל, כאשר קודם לכן, הפועל כפר סבא מהליגה הלאומית רשמה הפתעה ראשונה עם ניצחון על הפועל חדרה, ובמפגש בין שתי נציגות ליגת המשנה עירוני טבריה חלפה על פני הפועל אדומים אשדוד בדרך לשלב הבא.

רן קוז'וך, מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
בדרך לסיבוב הבא. קוז'וך/ברני ארדוב

עירוני קרית שמונה - מכבי נתניה 3:4 בפנדלים (1:1, לאחר הארכה)

עימות ראשון בין השתיים במסגרת גביע המדינה מאז גמר 2014, בסיומו הניפה עירוני קרית שמונה את הגביע הראשון בתולדותיה אחרי 0:1 בהארכה משער של אחמד עאבד. רועי קהת היה השריד היחיד מהגמר ההוא, אבל נפצע במהלך המשחק הערב והוחלף. בדקה השלישית איתמר שבירו כבש את השער הראשון אחרי שבעיטה של אריאל קורצקי נחסמה, אבל החלוץ דחק מקרוב בדרך ליתרון של קרית שמונה. כעבור חמש דקות התקפה נהדרת של היהלומים הסתיימה עם מסירה של פטריק טוומאסי לאמיר ברקוביץ' שבעט לפינה של זיגוס ברטקוס בדרך לשוויון. איגור זלטאנוביץ' רשם את החמצת המשחק כשבעט בדקה ה-24 מול שער ריק החוצה, ושתי הקבוצות לא הצליחו למצוא את הרשת פעם נוספת ב-90 דקות בדרך להארכה. בחצי השעה שהתווספה, השוערים המשיכו לעמוד יציב בין הקורות וסיפקו הצלות גם מצד ברטקוס וגם מצדו של איתמר ניצן. הקבוצות המשיכו לדו קרב מהנקודה הלבנה, שם ניצן הדף שתי בעיטות ופנדל מנצח של טוומאסי הביא לנקמה של נתניה - 8 וחצי שנים אחרי ההפסד הוא בגמר, מכבי נתניה עלתה לשלב הבא בגביע המדינה על חשבון שחקניו של מנחם קורצקי.

מהלך המשחק:

דקה 3: גול! בעיטה של שרצקי נחסמה, אבל שבירו הגיח מקו שני וכבש מקרוב את שער היתרון. 0:1 לקרית שמונה!

דקה 8: גול! איזה קצב בפתיחת המשחק בקרית שמונה - התקפה נפלאה של היהלומים הסתיימה במסירה של טוומאסי לברקוביץ' שבעט כדור מדויק לפינה של ברטקוס. 1:1!

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
איתמר ניצן, שוער מכבי נתניה לצד פטריק טוומאסי. ברני ארדוב
כבש את הפנדל המנצח. טוומאסי וניצן/ברני ארדוב

דו קרב הפנדלים:

- שבירו בעט לצד ימין והעלה את קרית שמונה ליתרון 0:1 אחרי הצלה של ברטקוס מבעיטה של גיל יצחק.

- ניצן הדף את הבעיטה של בראון, רז שלמה בעט ימינה והשווה ל-1:1.

- סבאי בעט בחצי גובה וניצן עצר אותו, קארצב בעט חזק שמאלה והעלה את נתניה ליתרון 1:2.

- בן שבת בעט חזק לאמצע וכבש, גנדלמן בעט דומה והעלה את נתניה ל-2:3.

- חבשי זרק את ניצן לצד ימין ובעט מדויק לפינה השמאלית, אבל טוומאסי כבש והעלה את מכבי נתניה לשלב הבא עם 3:4!

מרשל אודה, שחקן הפועל כפר סבא. שלומי גבאי
הפתעה ראשונה בסיבוב ח'. אודה ושחקני הפועל כפר סבא/שלומי גבאי

הפועל חדרה - הפועל כפר סבא 3:1

קבוצתו של אסף נימני הגיעה למפגש מול קבוצתו של יצחק שום כשהיא ללא שער ב-330 דקות ולאחר ההדחה בחצי גמר גביע הטוטו. בהיעדרם של ג'ונתן סיסה ועידו לוי המורחק, מאמן חדרה העלה בהרכב את ניב גוטליב ועמית יברבאום, וכבר בדקה ה-15 הורגש חסרונם של שחקני ההגנה. סתיו טוריאל שלח כדור רוחב למרשל אודה, אקס הפועל חדרה, והחלוץ של כפר סבא בעט בנגיעה את הראשון של האורחת. בדקה ה-55 זה שוב היה טוריאל על תקן המבשל - הקשר ההתקפי מסר כדור רוחב לתנועה יפה של גל קעטבי שגלש ודחק מקרוב את השני של כפר סבא. קעטבי השלים צמד כשכבש מקרוב את השלישי של קבוצתו (76) אחרי הדיפה רעה של רובי לבקוביץ' מבעיטה של בארי אבובאקר. סמי בוראר (87) צימק מהנקודה הלבנה, לפני שפיליפ אפולה נפצע וירד ובכך השאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים עד שריקת הסיום. הפועל כפר סבא עם הפתעה גדולה הדיחה כבר בשלב המוקדם את חדרה מליגת העל.

מהלך המשחק:

דקה 15: גול! כדור רוחב של טוריאל מצא חופשי את אודה, ואקס הפועל חדרה בעט כדור מדויק בנגיעה לפינה של לבקוביץ' בדרך ליתרון מפתיע. 0:1 להפועל כפר סבא!

דקה 55: גול! פעם נוספת כדור רוחב של טוריאל מצא שחקן כפר סבא ברחבה, הפעם זה קעטבי שדחק בגלישה את השני. 0:2 להפועל כפר סבא!

דקה 76: גול! בעיטה של אבובאקר נהדפה רע על ידי לבקוביץ', וקעטבי היה הראשון להגיב עם נגיעה פנימה. 0:3 להפועל כפר סבא!

דקה 87: גול! בוראר כבש מהנקודה הלבנה, אך זה נראה מאוחר מדי עבור המארחת. חדרה צימקה ל-3:1!

הפועל אדומים אשדוד - עירוני טבריה 2:1

אחרי הניצחון 1:4 על טבריה על אשדוד לפני ארבעה ימים, השתיים נפגשו שוב, הפעם בסיבוב ח' באצטדיון הי"א. האדומים רצו להתנחם אחרי הניסיון לסגור את המינוס בטבלת הליגה הלאומית, אך נתקלו ביריבה קשה שרשמה עליהם ניצחון שני ברציפות.

בדקה החמישית באסל שעבאן כבש אחרי הגבהה נהדרת של אליהו בלילתי בסיום מהלך קבוצתי יפה של האורחים והעלה את קבוצתו ליתרון חשוב. בדקה ה-48 עידן דהן השווה זמנית, אבל חוליו סזאר (77) החזיר את היתרון לקבוצה הצפונית בדרך לסיבוב הבא בגביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully