וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "היינו בטראומה מסוימת, שמח שהראינו אופי"

גיבור ה-2:3 של מכבי תל אביב על אום אל פאחם סיכם והתייחס להדחת רונאלדו: "היה השראה עבורי, ציפיתי לסוף אחר". איביץ': "זו התוצאה הצודקת". האדיה: "המשחק היה בידינו, ביטון היה צריך לקבל אדום". על התנהגות הקהל: "אל תפלילו את כולם"

תקציר גביע המדינה: הפועל אום אל פאחם - מכבי תל אביב 3:2/ספורט1

למשך דקות ארוכות הערב (ראשון), ראתה מכבי תל אביב כיצד היא משחזרת את ההדחה המשפילה מגביע המדינה לפני שלוש שנים. אז, איבדה פיגור 2:0 מהפועל אום אל פאחם, ולבסוף הפסידה 3:2. הפעם היא עשתה בדיוק הפוך: קבוצת הלאומית היא זו שעלתה ל-0:2 סנסציוני מצמד של ניב סרדל (45+5, 55), אך ג'ורג'ה יובאנוביץ' צימק (63), ערן זהבי השווה (66, בפנדל), ולאחר מכן השלים מהפך עם בעיטה שהזכירה את הימים הטובים שלו (83). ולאדן איביץ' יכול לנשום לרווחה.

ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
קאמבק ונקמה. איביץ'/מאור אלקסלסי

ולאדן איביץ' סיכם את הניצחון ואמר: "היה משחק קשה, הייתה לאום אם אל פאחם הגנה מסודרת והם כל הזמן נשארו מאחורי הכדור. לא הצלחנו ליצור את מה שרצינו, איבדנו ביטחון אחרי כמה דקות. הם כבשו את השער הראשון אחרי טעות איומה שלנו, המחצית השנייה שוב התחילה ככה. אבל השחקנים שלי הראו את האופי שלהם והתחילו לשחק, הם כבשו שלושה שערים ויצרו עוד מצבים טובים מאוד. זו התוצאה הצודקת. עשינו קצת שינויים, אולי יכולנו לעשות דברים אחרים ולהיות טובים עוד יותר, אבל החילופים שלנו עזרו לעמוד במטרה. זו פעם שניה שקשה לנו מול אום אל פאחם, אבל בפעם שעברה הודחנו והפעם עברנו".

גיבור המשחק ערן זהבי הוסיף: "משחקי גביע זה אף פעם לא פשוט. נקלענו לפיגור, פתאום קיבלנו את השער השני ורדפנו אחריהם. אום אל פאחם נתנו הכל, עמדו טקטית טוב, זה מגרש לא פשוט. אני שמח שהצלחנו לחזור ולהראות אופי, בגביע הכי חשוב זה לנצח ולעבור שלב. הבנו שאנחנו צריכים להרים את עצמנו ולתת יותר, במחצית הראשונה הפסדנו את רוב המאבקים, אם אתה רוצה לנצח צריך לנצח גם בדברים הקטנים. בסוף צריך להראות אופי ולנצח בכל רגע קטן, אני שמח שבמחצית השנייה זה עבד וגם שיחקנו כדורגל יותר טוב. כולנו היינו מתוסכלים בהתחלה, היה משחק מאוד קשה ומגיעות מחמאות לאום אל פאחם. אני שמח שלא נתנו להם לחזור על התצוגה של לפני שלוש שנים, היינו בטראומה מסוימת, אפילו שאני לא הייתי במשחק הזה. אנחנו עם הפנים לשלב הבא. גם במונדיאל ראינו איזו הפתעות קורות".

על ההדחה של פורטוגל וכריסטיאנו רונאלדו אלילו אמר: "התבאסתי בשביל רונאלדו, רציתי לראות אותו מסיים עם חיוך. לפעמים לא מקבלים כל מה שרוצים. אבל הוא חזק ואני מאמין שהוא שמח בחלקו, עבורי הוא היה השראה, כל רגע על המגרש. ציפיתי לסוף אחר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מאמן הפועל אום אל פאחם אדהם האדיה על מוחמד ג'בארין. מאור אלקסלסי
תחושות קשות. האדיה/מאור אלקסלסי

מאמן הפועל אום אל פאחם אדהם האדיה סיכם: "נתנו את הגול השני במחצית השנייה והמשחק היה בידיים שלנו. במחצית הראשונה ניר ביטון היה צריך לקבל אדום, בגול אחר כך היה פאול ולא עצרו את המשחק, השופט לא התייחס לזה. עד המקרה הזה מכבי תל אביב היו מבוטלים במשחק, המשחק הלך לטובתנו.

אחר כך המומנטום חזר אליהם, אחר כך היה עוד פנדל שלא במהלך המשחק. בסופו של דבר זו מכבי תל אביב, כשחוזר לה המומנטום זה קשה. נתנו הופעה טובה, שחקנים באו דרוכים ונתנו את הנשמה שלהם על המגרש. הקהל שלנו נתן מופע, הקבוצה הסתכלה למכבי תל אביב בלבן של העיניים. לא היינו נחותים. גם ב-2:2 יכולנו לכבוש. לצערי זה נגמר ב-2:3 להם וזה לא מצדיק את מה שראינו במשחק. נצא עם המחמאות".

בסיום השליכו חלק מאוהדי המארחת חפצים לכר הדשא. האדיה נשאל על כך על ידי כתב ערוץ הספורט שכינה את האירועים "גועל נפש", ואמר: "למה גועל נפש? אסור להגיד גועל נפש. אל תגיד גועל נפש. זו מילה גסה, זה הקהל שלי. מעשה לא טוב, אנחנו מגנים את זה ולא אוהבים מקרים כאלה, אבל לא צריך להפליל את כל הקהל".

כובש הצמד ניב סרדל הוסיף: "זה מתסכל מאוד, אבל הגענו מול קבוצה שהיא כמה רמות מעלינו. עשינו 0:2, רצינו לנצח, זה לא הספיק. אנחנו עם הפנים קדימה לליגה. כשאתה משחק מול קבוצה איכותית ולא מנצל את המצבים שלך, בסוף אתה מפסיד. מכל חצי מצב הם הצליחו לעשות גול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully