וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה הדיחה את הפועל ירושלים, גם ריינה ונס ציונה בשמינית הגמר

גביע המדינה: המלאבסים נקמו בירושלמים שהורידו אותם אשתקד עם 0:1 בטדי משער של הדר פוקס. ריינה טיילה עם 0:3 בראשון לציון, הכתומים ניצחו 2:3 בעכו. גם אחי נצרת, ורמת השרון בשלב הבא

אחרי משחקי יום ראשון ודרמות הצהריים, חגיגת סיבוב ח' של גביע המדינה נמשכה הערב (שני) עם מיני הפתעה נוספת כשמכבי פתח תקוה הדיחה את הפועל ירושלים, המדורגת רביעית בליגת העל, עם 0:1 קטן ומתוק בטדי. סקציה נס ציונה ניצחה את סגנית מוליכת הלאומית הפועל עכו 2:3 ועלתה גם היא. מכבי בני ריינה התקשתה הרבה פחות עם 0:3 בראשון לציון, הפועל ניר רמת השרון ניצחה 0:2 את מ.כ. ירמיהו חולון מליגה א' ואילו הסינדרלה מליגה ג' מ.כ. צופי חיפה הובסה 5:1 אצל אחי נצרת, שטיילה לשלב הבא.

שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים. ברני ארדוב
נקמה מתוקה בהפועל ירושלים. שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים/ברני ארדוב

הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה 1:0

לפני שלוש עונות דהרה מכבי פתח תקוה עד לגמר הגביע במקביל לעלייה מהלאומית והיא מפנטזת על שחזור ההישג. היא הגיעה לטדי אחרי שני הפסדי ליגה רצופים, אבל נקמה בקבוצה שלמעשה הורידה אותה ליגה עם 0:1 בטדי מחזור אחד לתום העונה. הדר פוקס, הבלם הצעיר של המלאבסים, היה זה שכבש את שער הניצחון בנגיחה כבר אחרי 10 דקות. המארחת, שנהנית מעונה מצוינת בליגת העל, שלטה ויזמה במחצית השנייה אך לא מצאה את הרשת ומכבי פתח תקוה הצטרפה ליריבתה העירונית, הפועל פתח תקוה שעלתה מוקדם יותר לשלב שמינית הגמר.


דקה 10: גול! מכבי פתח תקוה עלתה ל-0:1 בטדי משער של הבלם הצעיר הדר פוקס, שנגח פנימה כדור קרן של מוטי ברשצקי.

גוני נאור שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
אכזבה בגביע. גוני נאור/ברני ארדוב

הפועל עכו - סקציה נס ציונה 3:2

סגנית מוליכת הליגה הלאומית הגיעה למשחק הזה בכושר נפלא ואחרי ניצחון על המוליכה מכבי פתח תקוה במחזור האחרון בלאומית. אלא שהקבוצה של ניר ברקוביץ' הנחילה למקומיים הפסד ביתי נדיר מאוד ועלתה על חשבונם לשלב הבא במשחק שבו לא ממש היתה פייבוריטית. עכו כבר חזרה מפיגור 1:0, אבל איבדה את מלך שעריה רווה אסייג בכרטיס אדום. אלמוג בוזגלו כיכב עם צמד ונס ציונה חגגה למרות שאיאד חאג' הלחיץ מעט עם ה-3:2 לקראת הסיום.

דקה 2: גול! נס ציונה עלתה ל-0:1 מהיר בזכות טעות של השופט יגאל פריד, שפסק על פנדל אחרי התחזות של יוני סטויאנוב מספק נגיעה של ספיר יתאח. קוטאליה לא התלונן ודייק מהנקודה הלבנה.

דקה 8: גול! הפועל עכו חזרה מהר מאוד למשחק משער עצמי של דור כוכב, שדחק לשערו הוא כדור רוחב שהוכנס מצד ימין תחת הלחץ של ספיר יתאח. 1:1 בעכו.

דקה 37: גול! נס ציונה חזרה להוביל משער של אלמוג בוזגלו, שקיבל כדור בתוך הרחבה וירה לרשת.

דקה 63: הפועל עכו נותרה בעשרה שחקנים אחרי שרווה אסייג, מלך שעריה הורחק בצהוב שני בגלל ויכוחים עם השופט. מכה קשה לסגנית המוליכה, שתחסר את הסקורר שלה גם במשחק הליגה הבא מול הפועל עפולה.

דקה 81: גול! נס ציונה הבטיחה את הניצחון כשעלתה ל-1:3 משער נוסף של אלמוג בוזגלו, שקיבל כדור מעילאי טרוסט ומקרוב ירה לרשת.

דקה 89: גול! הפועל עכו חזרה למשחק למרות החיסרון המספרי. איאד חאג' השתלט על כדור אחרי הרחקה לא טובה של אקה ומקרוב בעט לרשת כדי לקבוע 3:2.

לואי חלף שחקן מכבי בני ריינה חוגג שער. קובי אליהו
כבש את השני של ריינה. לואי חלף/קובי אליהו

הפועל ראשון לציון - מכבי בני ריינה 3:0

שרון מימר חזר לראשון לציון וניצח בקלות את הקבוצה הראשונה אותה אימן. ריינה חסרה כמה שחקני מפתח כמו שלומי אזולאי וריצ'רד בואטנג, אבל צמד נגיחות של גיא חדידה ולואי חלף בתוך דקה (34 ו-35) הכריעו למעשה את המשחק ואוסמה חלאיילה המחליף קינח (87) אחרי שסחט אדום מסמדיה.

דקה 34: גול! ריינה עלתה ל-0:1 משער של גיא חדידה, שקיבל הרמה מצד שמאל ונגח חזק לרשת.

דקה 35: גול! ריינה עלתה ל-0:2 תוך דקה משער נגיחה נוסף, הפעם של לואי חלף שהגיע ראשון להרמה של חוטבא.

דקה 84: ראשון נותרה בעשרה שחקנים אחרי שעמנואל סמדיה עצר את חלאיילה בדרך לשער והורחק.

דקה 87: גול! אוסאמה חלאיילה המחליף קבע 0:3 לריינה אחרי שעבר את השומר שלו, פגע בשתי הקורות ונכנס פנימה.

גיא חדידה שחקן מכבי בני ריינה חוגג שער. קובי אליהו
כבש גם את השני בנגיחה. גיא חדידה/קובי אליהו

הפועל ניר רמת השרון - מ.כ. ירמיהו חולון 0:2

שמונה מחזורים ללא ניצחון שבמהלכם כבשה רק שני שערים, סיבכו את רמת השרון בתחתית הלאומית כשהיא רק נקודה מעל המקום המוליך למבחנים. אלא שההתקפה הגרועה בליגת המשנה הצליחה להרים את רמתה מול מלכת האיקסים של ליגה א' דרום, שחזרה מפיגור 2:0 ל-2:2 מול מכבי הרצליה ביום שישי וסך הכול סיימה שמונה משחקים מה-11 שלה בתיקו. רועי רבינוביץ' שבר את הקרח עם נגיחה מדויקת בדקה ה-63 ופיטר אוניקאצ'י קינח בתוספת הזמן.

דקה 63: גול! רמת השרון סוף סוף מצאה את הרשת ומי שהעלה אותה ל-0:1 היה רועי רבינוביץ', שנגח מדויק מכדור קרן.

דקה 90+3: גול! רמת השרון הבטיחה את הניצחון עם שער יפה של פיטר אוניקאצ'י, שעבר את השוער וגם את השומר שלו וגלגל פנימה מול הרשת החשופה וההגנה המפורקת של האורחים.

אוהדי מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
הרחיקו עד טדי וחזרו שמחים. אוהדי מכבי פתח תקוה/ברני ארדוב

מכבי אחי נצרת - מ.כ. צופי חיפה 1:5

ההפסד 3:2 להפועל כפר סבא עלה ביוקר לאחי נצרת, שאיבדה שלושה שחקנים בכרטיסים אדומים (פאדי נג'אר, סלאח חוסיין ואנס דאבור) ופרט אליהם חסרה גם את הקפטן המוצהב אמג'ד סלימאן. אלא שלאלדד שביט היה את נואף בזיע, אהוב הקהל המקומי שחורר את הרשת של הסינדרלה מליגה ג' עם שלושער בתוך 58 שקבע 0:3 מוחץ. חיפה הצליחה לצמקה, אבל לא עברה דקה עד שעאטף מוסא כבש שער יפהפה ועלי כנאענה קינח בתוספת הזמן. אחי תחכה מחר לראות מי תהיה יריבתה בשמינית הגמר, צופי חיפה תתרכז במאבקים בליגה שלה בצמרת ליגה ג' שומרון.

דקה 24: גול! 24 דקות החזיקה מעמד נציגת ליגה ג' עד שנואף בזיע קיבל כדור מקוקו ומתוך הרחבה הפציץ לרשת כדי לקבוע 0:1.

דקה 45: גול! אחי הכפילה את היתרון שלה ממש לפני השריקה למחצית משער נוסף של בזיע, שעבר את השומר שלו ומקצה הרחבה ירה לפינה הקצרה ופנימה כדי לקבוע 0:2.

דקה 58: גול! אחי נצרת עלתה ל-0:3 ומי כבש? נכון, נואף בזיע. החלוץ השלים שלושער אחרי שקיבל כדור מבונגונגי, הטעה את השומר שלו והפציץ לפינה ופנימה.

דקה 77: צופי חיפה השיגה שער ניחומים מרגלי איתן יואש, שקיבל כדור מרוברט ארחיל ומקרוב בעט לרשת.

דקה 78: גול! דקה בלבד החזיק מעמד השער המצמק של חיפה, עד שעאטף מוסא סובב מקצה הרחבה כדור לחיבורים וקבע 1:4.

דקה 90: גול! עלי כנעאנה טייל בצד השמאלי של המגרש ומחוץ לרחבה קינח עם בעיטה שטוחה לרשת שקבעה 1:5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully