וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומה בסיום המשחק בעילוט, אנס דאבור בעט פעמיים בשחקן והורחק

עודכן לאחרונה: 11.12.2022 / 12:27

קשר אחי נצרת השתולל לאחר ההפסד להפועל כפר סבא, כשפגע באליאן רוחנא, ראה אדום ואז שוב ניגש לבעוט בו. צפוי לעמוד לדין ולקבל עונש נוסף

הליגה הלאומית חזרה הערב (רביעי) מהפגרה עם 19 שערים בחמישה משחקים, אבל גם עם תקרית אלימה בסיום המשחק בין מכבי אחי נצרת להפועל כפר סבא בעילוט. המארחת הפסידה 3:2 ושחקניה לא שלטו בעצביהם לאחר שריקת הסיום של השופט אביב קליין ויצרו עימות רב-משתתפים במרכז המגרש.

במוקד האירוע עמד אנס דאבור, שבעט מאחור באליאן רוחנא, קשר הפועל כפר סבא ששיחק לצדו בעונה שעברה באחי נצרת. אחד מעוזרי השופט הפנה את תשומת לבו של קליין ששלף כרטיס אדום לדאבור, אבל הוא בכל זאת לא נרגע, ניגש שוב לרוחנא ופגע בו מאחור פעם נוספת עם הברך. אנשי אחי נצרת התקשו להשתלט עליו, עד שהיו"ר מאהר חאמד הצליח להרגיע אותו, הוריד אותו לחדר ההלבשה ועשה סוף למהומה.

אנס דאבור שחקן מכבי אחי נצרת. מאור אלקסלסי
בלגן. דאבור/מאור אלקסלסי

המארחת ספגה שלושה אדומים בערב הזה. פאדי נג'אר הורחק בצהוב שני בדקה ה-78 כי נגע בשופט ולאחר השריקה כאמור היה זה דאבור שראה אדום יחד עם סלאח חוסיין שספג צהוב שני. השלושה יחסרו לאחי נצרת במשחק הגביע מול מ.כ. צופי חיפה מליגה ג', אבל דאבור צפוי לעמוד לדין ועלול לספוג עונש כבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully