וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי זיידנברג על הפועל תל אביב: "אתעקש שנצליח וכך יהיה"

11.12.2022 / 9:55

איש העסקים שמשקיע כספים רבים בקבוצה צייץ לאחר הניצחון על הפועל באר שבע שהעלה את קבוצתו למקום הראשון בטבלה. בהפועל יעשו מאמצים להכשיר את מקריי והורד למשחק ביורוקאפ

תקציר יורוקאפ: המבורג - הפועל תל אביב 91:98 (אחרי הארכה)/ספורט1

הפועל תל אביב חזרה אמש (שבת) אל המקום הראשון בטבלה עם ניצחון ביתי משכנע 83:95 על הפועל באר שבע. הצהובים נהנו מהפסד הבית של מכבי תל אביב לבני הרצליה ומוליכים את הטבלה לבדם עם שבעה ניצחונות והפסד אחד.

הפועל, ששלטה במשחק מן הפתיחה, נהנתה ממשחק מצוין של צ'ינאנו אונואקו שקלע 20 נקודות והוסיף 9 ריבאונדים, וחיפה על משחק אנמי נוסף של ג'ייקובן בראון שזרק רק 3 פעמים לסל וקלע 5 נקודות בלבד.

בהפועל מאמינים כי בראון יחזור לעצמו לקראת המשחק החשוב ביורוקאפ באמצע השבוע נגד ורוצלאב הפולנית, משחק בו רוצה הפועל לעצור רצף של שלושה הפסדים במסגרת האירופית. בקבוצה יעשו מאמצים כדי להכשיר את ג'יילן הורד וג'ורדן מקריי שסובלים מפציעות בקרסול, פציעות שלא ישביתו אותם לתקופה ארוכה, ומקווים לקבל לפחות אחד מהם בשבוע הקרוב.

ג'יילן הורד, הפועל תל אביב. דני מרון
יחזור במשחק הבא? הורד/דני מרון

בינתיים, מי שגורם להתרגשות אצל האוהדים האדומים הוא אבי זיידנברג, איש העסקים שמשקיע כספים רבים במועדון בשנים האחרונות. זיידנברג היה מרוצה מאוד מהניצחון על באר שבע וצייץ לאחריו: "אני כל כך רוצה שנצליח אני אתעקש שנצליח וכך זה יהיה יאללה הפועל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully