וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולדווין לא ייצא לאיטליה, קטש: "המאזן בבית לא מובן מאליו"

עודכן לאחרונה: 8.12.2022 / 23:53

הגארד צפוי להיעדר מספר שבועות לאחר שנפגע בניצחון מכבי תל אביב על ולנסיה. המאמן לקראת שני המשחקים באיטליה: "צריכים לדעת לנצח גם בחוץ"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 8.12/ספורט1

מכבי תל אביב שבה הערב (חמישי) לביתה בהיכל ביד אליהו ובו עצרה רצף של שני הפסדים ביורוליג, כשהביסה 68:84 את ולנסיה במסגרת המחזור ה-12. עם זאת, ווייד בולדווין שיצא בסוף הרבע השלישי ולא חזר לפרקט בעקבות כאבים בשריר הירך האחורי, צפוי להיעדר מספר שבועות ולא ייצא עם הקבוצה לשני המשחקים הבאים שלה באיטליה.

לעומתו, דארן היליארד, ששב מהשעיה השבוע, קלע 11 נקודות והיה מהבולטים במכבי תל אביב, אמר בסיום: "ניצחנו כי שיחקנו טוב בהגנה, שיחקנו ביחד ונראינו טוב. זה לא קל לשחק נגד יריבות כאלה, ברמה גבוהה ועם המון רעשים מבחוץ, אבל אנחנו תמיד צריכים לשחק כדי לנצח. אני רוצה לשחק טוב עבור המאמן והאוהדים ואני מרגיש את הלחץ, אבל אני בן אדם שעובד קשה ועושה את הכל כדי שנצליח".

דארן היליארד, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
"רוצה לשחק טוב עבור המאמן". היליארד/דני מרון

המאמן עודד קטש, שבעקבות שרשרת הפסדים התערער מעמדו לאחרונה, אמר: "הניצחון הזה מלמד על מאמץ מצד השחקנים ותכנית משחק שהצליחה, כי ולנסיה איבדה 21 כדורים. אהבתי את המאמץ, את המחוייבות ואת זה שהמאצ'אפ מול ולנסיה עבד לנו טוב - תכנית המשחק הייתה לשים עליהם לחץ. לפעמים גם צריך לחזור לבסיס, אנחנו ניצלנו גם את החיסורים אצלם וזה עבד".

על היליארד: "לא קיבלנו אותו בחזרה, הוא איתנו מתחילת העונה. הוא עשה את מה שהוא יודע לעשות, הוא שחקן שיודע לשים נקודות על הלוח וזה מה שהוא עשה ואני מרוצה שהוא נכנס טוב - שום דבר לא אישי, כולנו רוצים בהצלחתו. אני בעיקר שמח שכולם תרמו מבחינה הגנתית. אני גם שמח שג'ייק עלה ועזר לנו מאוד".

לקראת שני משחקי החוץ באיטליה בשבוע הבא נגד מילאנו ובולוניה הוסיף: "זה נכון שאנחנו קבוצה חדשה וגם קצת חסרת ניסיון שחשוב לה יותר הקהל והאווירה הזו, אבל אנחנו צריכים לדעת לנצח גם בחוץ. ביורוליג כל משחק הוא קריטי ותמיד אפשר להסתכל על זה שלא ניצחנו בחוץ, אבל אפשר גם להסתכל גם על המאזן בבית שהוא לא מובן מאליו. זה הולך להיות יותר קשה, אנחנו בלי אלכס (פויתרס, א.ש) וכנראה גם בלי ווייד לתקופה מסוימת, הוא בטח לא יהיה איתנו בשבוע הקרוב, זה הולך ויהיה יותר קשה. יש לנו סגל רחב ומקווה שהשחקנים יעשו את העבודה".

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
שני משחקי חוץ בארץ המגף מחכים לצהובים/דני מרון

המאמן המנוצח אלכס מומברו אמר: "זה היה משחק קשה מאוד לשתי הקבוצות, התקפית לשתינו והגנתית לנו. חזרנו למשחק ברבע השלישי עם הגנה טובה, אבל בתחילת הרבע הרביעי הם קלעו שלשות על הבאזר, פתחו הפרש והיה לנו מאוד קשה לחזור. יש לנו הרבה מאוד משחקים, אנחנו חסרים כמה שחקנים, שחקנים נכנסים לתפקיד חדש וזה לוקח קצת זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully