וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם כהן ייעדר לזמן רב, מכבי חיפה תנסה לצרף את קליימן או מרציאנו

8.12.2022 / 10:43

הירוקים מחכים לאבחנה סופית על פציעתו של השוער, וגובר החשש מהיעדרות ארוכה. האלופה סימנה מועמדים למקרה הצורך, ותנסה להחתים אחד מהם על חוזה ארוך טווח. הקבוצה ספגה קנס של 40 אלף יורו בעקבות השלכת אבוקות של אוהדיה במשחק החוץ מול פריז סן ז'רמן באלופות

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 8.12/ספורט1

מכבי חיפה עוקבת במתח אחרי מצבו של ג'וש כהן. השוער עבר בדיקות מקיפות בארצות הברית אצל מומחה בעל שיעור קומה לפציעות כתפיים, אולם בשלב זה אין אבחנה מדויקת לחומרת פציעתו ומשך ההיעדרות שהיא תכפה.

במועדון מהכרמל קיים חשש רציני מהיעדרות ארוכה של כהן, ובשיחות פנימיות הוחלט לחכות שבוע לאבחנה הסופית. כמו כן, בחיפה הגיעו להחלטה שאם השוער יושבת לתקופה ממושכת, ייעשה ניסיון לצרף את בוריס קליימן או אופיר מרציאנו, כאשר המטרה במקרה כזה תהיה להחתים אחד מהם על חוזה לטווח ארוך.

שוער מכבי חיפה, ג'וש כהן. מאור אלקסלסי
פציעתו של ג'וש כהן מדאיגה את מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

בינתיים, הירוקים עסוקים בחזרה לשגרה אחרי פגרת המונדיאל. הערב (חמישי, 20:15, ספורט4) תשחק האלופה נגד בני סכנין במשחק על מקומות 5-6 בגביע הטוטו, ולמרות העובדה שמדובר במשחק חסר משמעות, כ-16,000 אוהדים כבר רכשו כרטיסים. בחיפה מודאגים מכך שמספר שחקנים בקבוצה לא חשים בטוב, כאשר בנוסף לפצועים דולב חזיזה, נטע לביא, דניאל סונדגרן ודילן בטובינסיקה, ייעדרו הערב שון גולדברג, רז מאיר, פרנזי פיירו וניקיטה רוקאביציה בשל מחלה.

* מכבי חיפה נקנסה היום על ידי אופ"א בסך של 40 אלף יורו בעקבות הדלקת אבוקות של אוהדיה והשלכת חפצים במשחק החוץ נגד פריז סן ז'רמן. בנוסף, הקבוצה ספגה עונש של משחק חוץ על תנאי ללא קהל למשך שנתיים במידה שהמקרה יחזור על עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully