וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תחסר ארבעה שחקנים נגד בני סכנין, כולל גולדברג ופיירו

עודכן לאחרונה: 7.12.2022 / 20:08

גם מאיר ורוקאביציה ייעדרו אצל הירוקים במשחק על מקומות 5-6 בגביע הטוטו (חמישי, 20:15, ספורט4). במועדון מצפים לכמות אוהדים גדולה, בכר: "כל משחק נותן עוד חדות לקראת החזרה מפגרה"

תקציר: מכבי חיפה - אריס סלוניקי 2:2/ספורט1

מכבי חיפה תארח מחר (חמישי, 20:15, ספורט4) את בני סכנין למשחק על מקומות 5-6 בגביע הטוטו ובמועדון מצפים לקהל רב. מבחינת האלופה מדובר בעוד משחק הכנה לחזרה לפעילות, אחרי החזרה ממחנה האימון הקצר בסלוניקי. שון גולדברג, רז מאיר, פרנזי פיירו וניקיטה רוקאביציה חולים וייעדרו מהמשחק.

המאמן ברק בכר אמר: "מבחינתו זה משחק אימון נוסף אחרי שחזרנו מפגרה. כל משחק נותן אפשרות לחזור לכושר וחדות ולכן זה משחק מאוד חשוב. הקהל זה משהו מיוחד, הם כל כך התגעגעו אלינו ואנחנו אליהם. אפילו למשחק שהוא כביכול חסר חשיבות יגיעו כל כך הרבה אוהדים וזה מחמם את הלב".

הקשר מוחמד אבו פאני הוסיף: "עשינו מחנה אימון מאוד אינטנסיבי והמשחק הזה יהיה המשך למחנה - הכנה לגביע ולליגה, לכן משחק חשוב בשבילנו. יבוא הרבה קהל ביחס לגביע הטוטו ואנחנו רוצים לשמח את האוהדים".

מוחמד אבו פאני שחקן מכבי חיפה כובש שער. דני מרון
"מחנה אימון אינטנסיבי". אבו פאני/דני מרון

המשחק של מכבי חיפה נגד בני סכנין יהיה הראשון מבין שניים בתוך פחות משבועיים והאלופה שוב תארח את אותה יריבה ב-19 בדצמבר, במחזור החזרה מפגרת המונדיאל. עוד לפני כן הירוקים יתארחו אצל הפועל נוף הגליל בגביע המדינה (יום שני, 12.12).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully