וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וש כהן ייבדק על ידי מומחה במרפאה בארה"ב, דאגה גוברת במכבי חיפה

עודכן לאחרונה: 4.12.2022 / 14:39

שוער האלופה, שסובל מפציעה בכתף, צפוי להיעדר בכל מקרה בשלושת השבועות הקרובים אך החשש הוא מהיעדרות ארוכה יותר. בקבוצה בוטחים במשפתי, היום: משחק אימון מול אריס סלוניקי (18:30, ספורט3)

תיקתקנו: סיכום אירועי הספורט 4.12/ספורט1

שוערה של מכבי חיפה ג'וש כהן ייבדק בימים הקרובים במרפאה מיוחדת של אחד מהמומחים הגדולים בעולם לפציעות כתפיים. השוער, שסובל מהגבלה בתנועה בכתף ומכאבים במשך תקופה ארוכה, חש שאינו יכול להמשיך יותר במצב הנוכחי ובחיפה מקווים שהבדיקות המקיפות אצל מי שנחשב לאחד מהרופאים הטובים בעולם בתחומו תוביל לממצאים - שכן עד כה בחיפה עדיין לא התקבלה אבחנה חד משמעית בנוגע לפציעה וזמן ההיעדרות של השוער.

ג'וש כהן שוער מכבי חיפה. ברני ארדוב
חש שאינו יכול להמשיך יותר במצב הנוכחי. כהן/ברני ארדוב

"ג'וש נשלח לרופא הזה כדי שנוכל לדעת מה הכי נכון בשבילו ובשביל השיקום שלו, זה יכול לקחת כמה שבועות, זה יכול לקחת יותר, נדע אחרי הבדיקות", הבהירו גורמים המעורים בפרטים. בינתיים בחיפה הבהירו לרועי משפתי שהם סומכים עליו כאשר השוער צפוי להיות זה שיפתח בהרכב לכל הפחות במשחק הליגה מול סכנין וככל הנראה גם במשחקים הסמוכים אליו.

"משפתי שוער מצוין", החמיא אחד מחבריו לקבוצה, "אנחנו סומכים עליו, הוא כבר הוכיח גם במכבי חיפה שכשהוא נקרא לדגל הוא עושה את העבודה מצוין".

היום תשחק הקבוצה נגד אריס סלוניקי במשחק שיחתום את מחנה האימון ביוון. המשחק יועבר בשידור ישיר בספורט3 (18:30). על פי החלטת המארחת, כל ההכנסות ייתרמו לבניית המוזיאון החדש. מכבי חיפה תעלה לשחק עם חולצת משחק, כאשר במקום הספונסר הראשי יופיע הכיתוב: "המוזיאון היהודי לשואה. סלוניקי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully