וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה נערכת לשינויים בינואר: יובל אשכנזי ישוחרר

עודכן לאחרונה: 8.12.2022 / 7:52

הקשר לא נכלל בסגל וצפוי לעזוב יחד עם מיכאל אוחנה וצמד הזרים פלוריאן הארטהרץ ואריך ברקו. קוז'וק: "השחקנים האלו לא בתוכניות"

מכבי נתניה העפילה אמש לגמר גביע הטוטו, אחרי שגברה על הפועל חדרה, 4:5 בתום דו קרב פנדלים, לאחר תיקו 0:0 בסיום 90 הדקות. היהלומים המשיכו במומנטום החיובי, אחרי שהשיגו שני ניצחונות ליגה רצופים לפני היציאה לפגרת המונדיאל והערב תדע הקבוצה מי מבין הפועל תל אביב או הפועל באר שבע תחכה לה בגמר.

למרות יכולת לא מזהירה, בלשון המעטה, במועדון הביעו שביעות רצון גדולה מההעפלה לגמר ומכך שרצף הניצחונות נמשך. מלבד התואר עצמו, תוכל נתניה לזכות במענק כספי של 900 אלף ₪ שיוענק לזוכה. נתניה תתחיל ביום שני את דרכה במפעל גביע המדינה, כאשר לקבוצה מצפה משחק לא פשוט בכלל אצל הפועל קרית שמונה.

פטריק טוומאסי חוגג ניצחון של מכבי נתניה עם לירן רוטמן. ברני ארדוב
במומנטום חיובי. שחקני נתניה חוגגים/ברני ארדוב

במועדון כבר נערכים לשינויים בסגל הקבוצה בחלון ההעברות הקרוב של ינואר, כאשר בנוסף למיכאל אוחנה וצמד הזרים פלוריאן הארטהרץ ואריך ברקו שיעזבו בוודאות, ישוחרר גם הקשר יובל אשכנזי שלא נכלל אמש בסגל ובנתניה מראים לו למעשה את הדרך החוצה לקראת החלון בינואר.

"לא היו לי דפיקות לב בפנדלים, כי זה לא משהו בשליטתי", אמר המאמן רן קוז'וק בסיום המשחק. "בסופו של דבר זה תלוי המון בבגרות ובמנטליות של השחקנים. מה שכן מה לידי ביטוי בפנדלים, זו האמונה שלנו בדרך וכשאתה מאמין במשהו, אז כל האנרגיות שלך מופנות אליו וזה בא לידי ביטוי בפנדלים".

המאמן התייחס למהלך המשחק וסיפק כמה משפטים לא שיגרתיים כנגד היריבה מחדרה: "אני אנסה להיות זהיר. היתה פה קבוצה אחת שבאה לשחק כדורגל וקבוצה אחת שבאה להתגרות, להרביץ, לבזבז זמן ואני חושב שבסופו של דבר אנחנו כמאמנים, השחקנים, השופטים והקהל צריכים לשמור על המוצר. המוצר הוא הכדורגל הישראלי ומה שהיה פה הערב זה לפגוע במוצר. ניסיתי לנתק את השחקנים שלי מזה".

"חשוב לי להגיד שחדרה זה אחד המועדונים הטובים שהייתי בהם. יש לי שם הרבה חברים ואני רוכש להם הרבה כבוד. יש להם המון יתרונות, שלקבוצות אחרות אין, כך שאני ממש לא עצבני עליהם. אני פשוט חושב שצריך לשמור על המוצר וכשחדרה משחקים, הם משחקים טוב מאוד".

יובל אשכנזי שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
יחפש קבוצה בינואר. יובל אשכנזי/ברני ארדוב

קוז'וק נשאל האם לא מיהר בהחלטה שלא לכלול בסגל את ארבעת השחקנים שאמורים להיות משוחררים מהקבוצה: "יש מציאות ואני צריך להתמודד איתה כמאמן. המציאות היא שהשחקנים האלה לא בתוכניות, ואני מתמודד עם זה כמאמן. האם זה נוח? תמיד יש דברים נוחים יותר ועם זה נתמודד. ברור שאנחנו צריכים להתחזק ועדין יש כאן סגל מספיק טוב שימשוך אותנו עד ינואר. בסופו של דבר ההחלטה הזאת התקבלה לאחר לא מעט מחשבה וההנהלה מתייחסת בצורה מאוד הוגנת לשחקנים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully