וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'וך: "חדרה הרסה את הכדורגל הישראלי כמוצר, הם יכולים אחרת"

מאמן מכבי נתניה ביקר את גישת יריבתו בחצי גמר גביע הטוטו: "הייתה רק קבוצה אחת שרצתה לשחק". נמני: "ידעתי שהם לא יכולים להבקיע לנו"

כמו במשחק האירופיות נגד מכבי תל אביב אי שם בקיץ, גם את חצי גמר גביע הטוטו צלחה מכבי נתניה עם ניצחון בדו-קרב פנדלים אחרי 0:0. הערב (רביעי) היא עשתה זאת מול הפועל חדרה, ששיחקה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-14 בשל כרטיס אדום ישיר שנשלף לעברו של עידו לוי בגין פגיעה קשה בבוריס אנו. הקבוצה של רן קוז'וך לא מצאה את הרשת למרות היתרון המספרי, לא מעט בגלל היכולת הטובה שגילה שוער היריבה רובי לבקוביץ', אבל בשורה התחתונה - היא רחוקה ניצחון אחד מתואר שיבטיח לה מענק של 900,000 שקל. בגמר היא תתמודד עם המנצחת בחצי הגמר בין הפועל באר שבע להפועל תל אביב.

שחקני מכבי נתניה חוגגים עם לירן רוטמן. ברני ארדוב
רחוקים ניצחון אחד מתואר. שחקני מכבי נתניה/ברני ארדוב

המאמן המנצח, רן קוז'וך, אמר בסיום: "מול הפועל חדרה אף פעם לא פשוט, אבל העיקר לנצח. אמרתי לשחקנים במחצית שננצח, בין אם במחצית השנייה ובין אם בפנדלים". על הכרטיס האדום שטרף את הקלפים: "מסתגלים למצב, זו לא הבעיה. הבעיה היא שבסופו של דבר יש מוצר מסוים - הכדורגל הישראלי - וצריך לשמור עליו. הייתה קבוצה אחת שרצתה לשחק כדורגל ואחרת שהרסה את המוצר. מי שמתעסקת בתחום צריכה לשמור על המוצר. הייתי בחדרה, אני יודע שהם יכולים גם אחרת".

השוער איתמר ניצן, שעצר פנדל שהספיק לניצחון בדו-קרב הוסיף: "שמח שהצלחתי לעזור. לא נערכתי לפנדלים לפני המשחק, אבל זה תמיד עובר בראש. לשמחתי לא התרכזתי בזה יותר מדי תוך כדי המשחק. אם 0:0 ופנדלים זו הדרך לנצח בגביע הטוטו? קונה את זה גם בגמר".

הסיבוב הראשון הלא מוצלח של נתניה: "העונה לא הלכה כמו שרצינו, שמח שהמועדון מצליח וממשיך להתאושש, יש לי אמונה גדולה במועדון הזה מהיום שדרכתי פה ועד היום שאסיים".

על כך שלא פתח בשני המשחקים לפני הפגרה: "בחיים של ספורטאי יש הרבה מאוד בורות מנטליים. הטובים יודעים לצאת מזה מהר, אבל טוב לי פה. אני נהנה, האנשים שאני עובד איתם ותחתם הם הכי איכותיים שיצא לי לפגוש. כל ספורטאי יבין, זה חלק מהקריירה שלנו, היא לא בגרף עולה, אני יודע לשלוט בעצבים האלה".

שחקני מכבי נתניה חוגגים עם איתמר ניצן. ברני ארדוב
יצא מה"בור המנטלי". ניצן חוגג עם חבריו/ברני ארדוב

מאמן הפועל חדרה אסף נמני סיכם: "ראינו קבוצה ממושמעת, טקטית ומחויבת. באנו עם תכנית משחק והכרטיס האדום טרף את הקלפים. אנשים כנראה ראו יותר מדי מונדיאל. קיבלתי את הקבוצה שלי בחזרה וזה הכי חשוב לי. לא עשינו משחקי אימון, הקבוצה מתחילה איפה שהיא סיימה, גאה בשחקנים מאוד. בפנדלים אנו תלויים ביד הגורל, שלא חייך אלינו הפעם. עשינו קמפיין מושלם בגביע הטוטו, שלב בתים בלי הפסד, ניצחונות שהביאו אותנו טוב לליגה. היינו ראויים לגמר".

על העצבים אחרי הכרטיס האדום: "המשחקים בין חדרה לנתניה הם חמים, הרבה מאוד אנרגיות. מאוד אוהב את הקהל של נתניה ואת הקהל שלנו, צריך לקחת את הכל בפרופורציות".

נמני המשיך: "אמרתי לשחקנים שאו שנחפש לגנוב את הגול בהתקפת מעבר, או שנביא את המשחק לפנדלים. ידעתי שנתניה לא יכולה להבקיע נגדנו, רובי לבקוביץ' נתן הופעה ענקית. צריכים לעמוד במטרות שלנו, להשאיר את חדרה כמה שיותר מהר בליגת העל, כל השאר זה תוספת".

על אוהדי חדרה שהושבו בקצה האצטדיון: "למה לתקוע אותם בצד? מה באתם להוכיח? פגעתם בקהל, זה לא מכבד. מבקרים את חדרה על הכדורגל והסגנון שלה שמרחיק קהל, ואז שמים את האוהדים בצד שמאל למעלה. לא מכבד. הקהל בבית צפה ביציעים ריקים ממולו, חבל מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully