וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס מאוכזב ומחכה לינואר: "כשיגיע הרגע לעשות שינויים, נעשה"

מאמן בית"ר ירושלים מתוסכל מה-3:1 לק"ש: "היינו מאוד לא מרוכזים, היינו רכים". השוער הנבחן נכח באצטדיון. שבירו חגג: "יש סיכוי להישאר בליגה, לא יודע מה יהיה איתי בינואר, טוב לי פה"

בית"ר ירושלים קיוותה לחזור מפגרת המונדיאל, אך ספגה 3:1 ביתי מעירוני קרית שמונה והסתפקה במקום העשירי בגביע הטוטו. רגע לפני משחקי הגביע וחזרת הליגה, ההפסד לאחרונה בטבלת ליגת העל עלול להדליק נורות אדומות בבירה. השוער הקמרוני סימון אומוסולה, שנבחן בבית"ר ירושלים, נכח במשחק באצטדיון טדי.

סימון אומוסולה, שוער נבחן בית"ר ירושלים. לירון מולדובן
בקרוב חלק מבית"ר? השוער הנבחן אומוסולה/לירון מולדובן

יוסי אבוקסיס סיכם: "היינו מאוד לא מרוכזים, גם במצבים הנייחים וגם בחזרה שלנו להגנה. דווקא במחצית הראשונה, בה היו הרבה דקות טובות, ירדנו בפיגור. זה היה פחות טוב היום כי היינו יותר רכים, צריך לשפר את זה לקראת הגביע. אני מאוכזב מהמשחק הזה, רצינו להיראות יותר טוב בהרבה יותר דקות, רצינו לשמור חלק מהשחקנים לגביע וזו הייתה הכנה טובה. יש שוער ליטאי שמדברים איתו ומנסים להתקדם, נעבוד בשקט וכשיגיע הרגע לעשות שינויים, נעשה. נצטרך לבוא הרבה יותר מרוכזים לגביע".

איתמר שבירו, שחקן עירוני קרית שמונה. לירון מולדובן
איפה הוא יסיים את חלון ההעברות? שבירו/לירון מולדובן

המאמן המנצח מנחם קורצקי: "היה חשוב לנו לנצח אחרי תקופה ארוכה, זה יעזור לשחקנים. אנחנו יודעים את המקום שלנו, עבדנו קשה בפגרה ונחזור יותר טובים ויותר מרוכזים בליגה. אני מקווה מאוד שנראה הרבה דקות של המחצית הראשונה בליגה. הקבוצה זקוקה לרענון, אנחנו יודעים את זה, אבל אני כרגע מתעסק עם מה שיש. השחקנים יודעים שהם היו יכולים לתת יותר, אני מאוד מאמין בהם. כמובן שיש מחשבות על ינואר, לא קל למצוא שחקנים".

איתמר שבירו, שכיכב עם שער ובישול, הוסיף: "רצינו לחזור מהפגרה עם ניצחון שייתן לנו ביטחון לגביע ולליגה, בטח שיש לנו סיכוי להישאר. עבדנו קשה מאוד בפגרה. אני כרגע בקרית שמונה, אני לא יודע מה יהיה בינואר, טוב לי פה. אני מכבד מאוד את איזי שרצקי, מאוד אוהב אותו, אנחנו בקשר מצוין. קרית שמונה חשובה לי מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully