וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוער שנמצא במו"מ מתקדם עם בית"ר: אדווינאס גרטמונאס הליטאי

18.11.2022 / 10:30

שוער ז'לגיריס וילנה (26) שנרכש בעבר על ידי ראן הצרפתית ונמנה על סגל נבחרת ליטא, הוא מי שצפוי לחזק את הקבוצה של יוסי אבוקסיס בין הקורות. ההצעה שקיבל מבית"ר: שכר של כ-120 אלף יורו נטו עד לתום העונה, וחוזה משודרג בעונה הבאה

תקציר: בית"ר ירושלים - בני סכנין 1:2/ספורט1

אדווינאס גרטמונאס הוא השוער שנמצא במשא ומתן מתקדם עם בית"ר ירושלים. גרטמונאס בן ה-26, שוער ז'לגיריס וילנה, קיבל הצעה לחוזה עד לתום העונה הבאה. בית"ר הציעה לגרטמונאס שכר של כ-120 אלף יורו נטו עד לתום העונה, ובעונה הבאה השכר צפוי לגדול לכ-200 אלף יורו.

גרטמונאס נחשב בעבר לשוער מבטיח, וב-2015 נרכש על ידי ראן הצרפתית. יחד עם זאת, הוא מעולם לא לבש את מדי הקבוצה הבוגרת, ובמשך שלוש שנים שיחק בקבוצת המילואים של המועדון הצרפתי. ב-2019 חזר לליטא והצטרף לז'לגיריס וילנה.

השוער הליטאי אדווינאס גרטמונאס. Jean Catuffe, GettyImages
בדרך לטדי? גרטמונאס/GettyImages, Jean Catuffe

במועדון כבר הבהירו לאיתמר ישראלי כי ייתכן שיוחתם שחקן בעמדה שלו. כזכור, הקבוצה מעיר הבירה פתחה את העונה עם נתנאל דלויה בין הקורות, אך לאחר שהאחרון הפגין במשחקים הראשונים חוסר ביטחון, הוא הוחלף באיתמר ישראלי שנתן הופעות סבירות בשער. בכל זאת, במועדון קיבלו החלטה להשתדרג בעמדת השוער.

מעבר לשוער, המאמן יוסי אבוקסיס מעוניין להתחזק בקשר אחורי, אך את ההחלטה הסופית בנושא יקבל מאמן הצהובים-שחורים בחודש דצמבר, גם בהתאם לקצב ההחלמה של דן עזריה שאמור לחזור לאימונים מלאים לאחר פגרת המונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully