וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלה: "אני חזק ומלא תקווה. צפיה בנבחרת ברזיל מחזקת אותי"

בית החולים בו מאושפז כוכב העבר הכחיש את הדיווחים על הידרדרות במצבו. פלה: "רוצה להרגיע את כולם, אני ממשיך בטיפולים שלי"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 30.11/ספורט1

מאז יום רביעי מאושפז פלה בבית החולים. מוקדם יותר היום (שבת) דווח בברזיל על נסיגה דרמטית במצבו, אולם הערב הודיע בית החולים "אלברט איינשטיין" בסאו פאולו בו הוא מאושפז כי הדיווחים אינם נכונים. לפי בית החולים, הרופאים עדיין בוחנים כיצד להמשיך בטיפול הכימותרפי של אחד השחקנים הגדולים אי פעם, הסובל מסרטן במעי הגס. עם זאת, הוא ממשיך לקבל טיפולים ומצבו יציב. "היתה לו תגובה טובה לטיפול בזיהום", נכתב, "מצבו לא הידרדר ב-24 השעות האחרונות".

עוד הכחישו בבית החולים את הדיווח לפיו כוכב העבר הועבר לטיפול פליאטיבי - טיפול סיעודי למניעת סבל הכולל הפחתת כאב וסיוע בנשימה בלבד. פלה עצמו השמיע דברים דומים וכתב באינסטגרם שלו: "חברים, אני רוצה להרגיע את כולם. אני חזק, מלא תקווה וממשיך בטיפולים שלי, כרגיל. אני רוצה להודות לצוות הרפואי על כל התמיכה שקיבלתי. יש לי אמונה באלוהים, וכל הודעה שאני מקבל ברחבי העולם מחזקת אותי. גם לצפות בברזיל במונדיאל מחזק אותי! תודה רבה לכולם".

פלה נמצא בהשגחה בשל זיהום בדרכי הנשימה. כוכב העבר פרסם ביום חמישי תמונה שלו באינסטגרם, הודה לקטאר על מחוות איחולי ההחלמה במונדיאל, וכתב שמדובר בטיפול חודשי שהוא עובר.

בספטמבר 2021 עבר פלה ניתוח להסרת גידול במעי הגס ומאז הוא נכנס ויוצא מבתי החולים על בסיס די קבוע. בעת שחרורו מטיפול נמרץ לפני קצת יותר משנה, התלוצץ פלה המתקשה ללכת וכתב ברשתות החברתיות: "אני מוכן ל-90 דקות ולהארכה. חבריי, ההודעה הזו היא לכל אחד מכם. אל תחשבו לדקה שלא קראתי את אלפי ההודעות שקיבלתי. תודה לכל אחד מכם, שמקדישים יום אחד מחייכם כדי לשלוח לי אנרגיה חיובית".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
כרזה עם דמותו של פלה. רויטרס
נוכח גם בקטאר. כרזה עם דמותו של פלה/רויטרס

פלה בן ה-82 נחשב לאחד השחקנים הגדולים בתולדות המשחק, כאשר בראש רשימת ההישגים שלו ניתן למצוא שלוש זכיות בגביע העולם (1970,1962,1958). נכון להיום, פלה הוא מלך השערים בכל הזמנים של הסלסאו עם 77 כיבושים, כאשר במקום השני נמצא ניימאר עם 75 שערים.

המספרים של פלה בלתי נתפסים - 1,281 שערים ב-1,363 משחקים. לא פחות מ-92 פעמים בקריירה כבש שלושער, ב-30 מקרים כבש רביעייה ובשישה מקרים שונים כבש חמישייה. בסנטוס, הקבוצה בה שיחק כמעט לאורך כל הקריירה, חוגגים מדי שנה ב-19 בנובמבר את "יום פלה", היום בו כבש האגדה את שערו ה-1,000 במדי המועדון.

קיליאן אמבפה מבקש להתפלל לשלום המלך

ריבאלדו שולח חיזוקים

גם סנטוס, המועדון עמו פלה מזוהה יותר מכל

לאחר הפרישה הפך פלה לשגריר של כדורגל. הוא הגיע עד המקומות הנידחים בעולם להפיץ את בשורת המשחק לילדים והקדיש את חייו לפעולות צדקה. "יש לי את האחריות להראות לילדים איך להיות שחקני כדורגל, אבל גם איך להיות בני אדם", אמר בעבר. פיפ"א הפכה אותו לשגריר מטעמה ואילו בברזיל הוא מכונה "אוצר לאומי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully