וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחילים להתחבר? הנתונים האדירים של כוכבי הלייקרס, כולל ווסטברוק

לברון עקף את מג'יק, דייויס מזכיר את היכולת בבועה והרכז בנתון מדהים שלא רשם מעולם. אחרי ניצחון במילווקי, בלייקרס מכוונים לצמרת

הלייקרס ניצחו בשישה מתוך שמונת משחקיה האחרונים עד הלילה (בין שישי לשבת), אך הלילה הגיעה הצהרת כוונת אמיתית. הקבוצה מלוס אנג'לס ניצחה בחוץ 129:133 את מילווקי החזקה, ונדמה שהטריו של לברון ג'יימס, אנתוני דייויס וראסל ווסטברוק נראה יותר טוב מתמיד. ההחלטה להעלות את ווסטברוק מהספסל מספר משחקים לתוך העונה התבררה כהברקה, ולמרות שהוא כבר לא השחקן שהיה בשיאו, הוא מצליח לתת תרומה משמעותית בניצחונות.

לברון ג'יימס, שחקן לוס אנג'לס לייקרס. Patrick McDermott, GettyImages
עקף את מג'יק. לברון ג'יימס/GettyImages, Patrick McDermott

נגד הבאקס, ווסטברוק רשם משחק שני ברציפות עם אפס איבודי כדור - הישג אותו הוא רושם בפעם הראשונה ב-14 שנותיו ב-NBA. לצד 15 הנקודות הוא גם הוסיף 11 אסיסטים, בדיוק כמו לברון ג'יימס שאף הוא לא איבד אפילו כדור אחד.

עמודת האסיסטים נתנה גם ללברון סיבה לחגוג הלילה, כאשר הוא עלה למקום השישי אי פעם ברשימה זו ועקף את אחד המוסרים הגדולים בתולדות המשחק - מג'יק ג'ונסון. הכוכב הוותיק סיפר כיצד מרגיש לעקוף את האגדה של הלייקרס: "זה אומר המון. השחקנים אהבו לשחק איתו בגלל השמחה שהוא הביא והיכולת שלו למסור ולערב את השחקנים שלידו. הוא תמיד רצה לראות את חבריו מצליחים, הערצתי את התכונה הזאת בו. זה יותר מרגש שאני עושה זאת במדי הלייקרס".

שחקן לוס אנג'לס לייקרס אנתוני דייויס מול שחקן מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו. Patrick McDermott, GettyImages
משחק מפלצתי. דייויס/GettyImages, Patrick McDermott

אך עם כל הכבוד לווסטברוק וג'יימס, הניצחון הזה קודם כל רשום על שמו של אנתוני דייויס. הסנטר שנראה בעונה שעברה כמי שנמצא אחרי השיא חזר השנה להראות שהוא עדיין אחד הגבוהים הכי טובים בליגה. התפוצצות של 44 נקודות (18 מ-27 מהשדה), 10 ריבאונדים ו-3 חסימות עזרו לקבוצתו להתגבר על 40 הנקודות שקלע יאניס אנטטוקומפו בצד השני.

הממוצעים של דייויס השנה מזכירים מאוד את המספרים שהעמיד בבועה ב-2020, אז הלייקרס זכו באליפות, ומדובר בבשורה של ממש עבור הקבוצה שמנסה לפלס את דרכה לצמרת המערב. הלייקרס אמנם עדיין מדורגים במקום ה-12 בלבד וסוחבים על גבם את פתיחת העונה המזעזעת, אך כעת הם רחוקים שלושה משחקים בלבד מהמקום הרביעי במערב הצפוף. עבור המאמן דרווין האם, שהגיע ללייקרס מתפקיד עוזר המאמן בבאקס, אי אפשר היה לחלום על סגירת מעגל טובה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully