וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו על אונואקו: "קשה להכניס שחקן גבוה לעניינים באימון וחצי"

2.12.2022 / 16:16

מאמן הפועל תל אביב פירגן לשחקן החיזוק אחרי הניצחון בחולון: "כולם זוכרים מה קרה לנו בעונה שעברה בלי בראון, זה היתרון בצירופו". גודס אחרי ההפסד: "יצאנו מריכוז"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.12/ספורט1

מותחן אדיר נרשם היום (שישי) בחולון בפתיחת המחזור השמיני בליגת העל בכדורסל, בסיומו הפועל תל אביב יצאה עם ידה על העליונה ורשמה ניצחון חוץ ענק על האלופה, 74:79 במשחק בו כיכבו ג'ורדן מקריי וקסבייר מנפורד עם 21 ו-20 נקודות בהתאמה.

המאמן המנצח דני פרנקו אמר בסיום: "אני מאוד גאה בחבר'ה על המשחק היום. זה לא פשוט להיות בסיטואציה בה אנחנו מנצחים משחקים, עושים שינויים וכמעט שלא מתאמנים ומייצרים היררכיה. זה קשה לשחקנים וגם לנו המאמנים, אבל זו תקופה כזאת בשנה שצריך להביא את הניצחונות עד שהקבוצה מתייצבת ולנו יש קבוצה טובה. אני גאה בשחקנים ששמרו על שיקול דעת וקור רוח מול קבוצה איכותית עם הרבה כלים התקפיים. לא נפלנו לקטנות, היינו מאוד מרוכזים ואני שמח שהיום זה נגמר ככה. זה ניצחון חשוב".

צ'ינאנו אונואקו, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
במגמת שיפור. אונואקו/דני מרון

עוד אמר פרנקו על צ'ינאנו אונואקו שקלע חמש נקודות: "אונואקו מסר היום 5 אסיסטים, אנחנו מסרנו 25 אסיסטים על 10 איבודים, זה נתון שאתה מנצח איתו משחקים כשיש לך עוד שחקן בקבוצה שיודע למסור ומחפש למסור. להכניס שחקן גבוה לקבוצה, שחקן דומיננטי, זה הרבה יותר קשה מלהכניס גארד לעניינים. צריך לסדר את הריווח והטיימינג הנכון, צריך לסדר לו את זוויות המסירה, קשה לעשות את זה באימון וחצי בשבוע, וגם שם היינו צריכים להיעזר בשחקנים של הפועל עודפים מליגה א' כדי להתאמן.

"אם נהיה סבלניים אז אפילו ביום בלי ג'ייקובן תהיה לנו אפשרות לנצח", המשיך המאמן להתייחס לאונואקו, "אחד הפלוסים בלהביא אותו זה מה קורה כשאין את ג'ייקובן - וכולם זוכרים מה קרה בשנה שעברה, אנחנו משחק שלישי בערך בלעדיו, משחק קודם נראינו לא טוב, היום היה הרבה יותר שטף ואחריות. בהיעדר הידיים הבטוחות שלו זה חשוב".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
גיא גודס, מאמן הפועל חולון. דני מרון
השריקות הוציאו להם את האוויר? גודס/דני מרון

מנגד, אמר המאמן המנוצח גיא גודס: "היינו קצרים בסוף. המשחק הזה הלך צמוד-צמוד והובלנו, אבל לא הצלחנו לברוח. עמדנו בצד ההגנתי, אבל היום זה לא היה היום שלנו ל-3, 26 אחוזים בלבד. יש ימים כאלה, בסוף לא הצלחנו לעשות את הפעולת הקטנות, שריקה פה ושריקה שם הוציאה לנו את האוויר. היינו פחות חדים התקפית וזה לא היה היום שלנו. גם הכדורים לא נכנסו לאריק שהוא הטופ סקורר שלנו. יש להיות רענן ויש לא חד, גם דיברתי על זה גם לפני המשחק שקשה לדעת איך נופיע אחרי תשעה ימים. הפועל שיחקו מלא משחקים, זה קרה לנו גם בעונה שעברה. המשחק הזה הגיע לדקות הכרעה, פה שריקה, שם שריקה. זה הוציא אותנו מהריכוז, אם היינו קולעים טיפה יותר טוב, בלי ספק היינו מנצחים".

גודס שוב התבקש להתייחס לנושא חיזוק הסגל: "אנחנו מחפשים בנרות, בכל מקום שיש, אין היצע איכותי. להביא סתם שחקן זה לא חוכמה, מקווה שנמצא בקרוב משהו, אולי לחודשיים עד שיהיה משהו איכותי. אנחנו לא מוותרים. צריך להיות סבלניים. עובדים סביב השעון להביא מישהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully