וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מותחן אדיר: הפועל תל אביב ניצחה 74:79 בחולון

האדומים התאוששו מההפסד באירופה, הסתדרו ללא בראון שלא תיפקד במשחק החזרה ממחלתו, ורשמו ניצחון חוץ ענק על האלופה. 21 למקריי, 20 למנפורד, יכולת טובה של רגלנד ודאוסון לא הספיקה מנגד

הפועל תל אביב יכולה לסמן עוד וי גדול על פתיחת העונה הנפלאה שלה. אחרי שבעה הפסדי חוץ רצופים להפועל חולון, הקבוצה של דני פרנקו גברה היום (שישי) 74:79 על האלופה במשחק שפתח את המחזור השמיני בליגת העל בכדורסל.

בעוד חולון זכתה למנוחה של תשעה ימים לפני המשחק המרכזי של המחזור, האורחת הגיעה אחרי הפסד מאכזב בבית לבודוצ'נוסט. האדומים נמצאים בתקופה מאתגרת מאוד מבחינת הסגל - עם פציעת ג'יילן הורד, עזיבת כריס הורטון, מחלתו של ג'ייקובן בראון והתאקלומו של צ'ינאנו אונואקו - אך היא לא נתנה לשום דבר להפריע לה.

רבע ראשון עצבני ומלא בהחטאות מחוץ לקשת הסתיים ב-12:13 בלבד לאדומים, אך אז התעוררה האלופה בזכות הסנטר שלה מרווין ג'ונס ושון דאוסון, שבלט מהספסל עם 12 נקודות כבר במחצית הראשונה. המארחת הוליכה גם במרבית הרבע השלישי, אך יריבתה לא נתנה לה לברוח. שני סלים רצופים לקראת סיום הרבע הקטינו את היתרון הסגול ל-56:57 אחרי 30 דקות, ומשם המומנטום האדום רק המשיך.

בזמן שבראון לא מתפקד ואונואקו רושם משחק חלש, ג'ורדן מקריי וקסבייר מנפורד לקחו אחריות וסידרו יתרון 67:72 לקראת הסיום. כריס ג'ונסון עוד הצליח להשוות כשתי דקות לסיום, אך פעולות טובות בהגנה וקליעות עונשין מדויקות עשו את ההבדל במאני טיים. מקריי ומנפורד הובילו את המנצחת עם 21 ו-20 נקודות בהאתמה, תומר גינת ובר טימור הוסיפו 12, אונואקו קלע 5 בלבד ובראון סיים אם אפס נקודות בחמש דקות על הפרקט. דאוסון הוביל את קלעי חולון עם 20, ג'ו רגלנד הוסיף 17 ריבאונדים ו-7 אסיסטים.

קלעו להפועל חולון: שון דאוסון 20, ג'ו רגלנד 17 (7 אסיסטים), מרווין ג'ונס 13 (12 ריבאונדים), כריס ג'ונסון 11, היידן דלטון ואריק גרין 5 כ"א, ניב משגב 3. שותף ולא קלע: פרדריק בורדיון

קלעו להפועל תל אביב: ג'ורדן מקריי 21, קסבייר מנפורד 20, תומר גינת (7 ריבאונדים) ובר טימור 12 כ"א, צ'ינאנו אונואקו 5 (7 ריבאונדים), עידן זלמנסון 4, ג'יי פי טוקוטו 3, גיל בני 2. שותף ולא קלע: ג'ייקובן בראון

תומר גינת, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
הרבה אופי. גינת/דני מרון
ג'ורדן מקריי, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
הצהרת כוונות. מקריי/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1: ג'ורדן מקריי קלע עבור האדומים בפתיחה, ואחרי שחולון לא קלעה בשלוש הדקות הראשונות איזן ג'ו רגלנד ל-2:2. צ'ינאנקו אונואקו צבר שתי עבירות מהירות, והוחלף אחרי שקבע 4:5 אדום. שתי הקבוצות החטיאו את עשר השלשות הראשונות במשחק, אך אז קסבייר מנפורד דייק מחוץ לקשת וקבע 6:10. רגלנד, שפתח נהדר, קלע ומסר אסיסט לכריס ג'ונסון שקבע 10:10. שון דאוסון הפך ל-10:12, דני פרנקו הזעיק פסק זמן. אחרי עשר דקות, הפועל תל אביב הוליכה 12:13.

sheen-shitof

בצל המלחמה

מחסור במזון לחג אצל אלפי משפחות נזקקות בצפון. כך תוכלו לסייע

בשיתוף פתחון לב
צ'ינאנו אונואקו, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
שתי עבירות מהירות. אונואקו/דני מרון
שחקן הפועל חולון מרווין ג'ונס עם שון דאוסון. דני מרון
נהדר בצבע. ג'ונס/דני מרון

רבע 2: מרווין ג'ונס פתח נהדר את הרבע השני עם שש נקודות, אריק גרין צלף את השלשה הראשונה של חולון וקבע 17:23. ג'ייקובן בראון עלה לראשונה על הפרקט וראה את תומר גינת קובע 25:26 עם חמש נקודות רצופות עבור האדומים. ג'ונס הגיב, שון דאוסון צלף מהפינה ופתאום זה 26:32 לאלופה. ניב משגב הצטרף למבול השלשות, דאוסון עלה ל-12 נקודות עם קליעה משלו מאותו הטווח, אך בר טימור צימק. 35:38 לחולון בהפסקה.

כריס ג'ונסון, שחקן הפועל חולון. דני מרון
חולון הוליכה בהפסקה. ג'ונסון/דני מרון
ג'ייקובן בראון, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
לא מורגש. בראון/דני מרון

רבע 3: האדומים פתחו טוב את הרבע עם שלשה של מקריי וסל של גינת, ג'ונס הגיב מחוץ לקשת בדרך ל-40:44 מקומי. טימור קלע מהשלוש, ג'ונס הטביע ומקריי שוב צימק ל-48:47 עם ארבע נקודות רצופות. האורחת השוותה מהעונשין לאחר שרגלנד ספג עבירה טכנית, הרכז הסגול הגיב עם שלשה שקבעה 52:57. מקריי קלע ומסר אסיסט לגינת, חולון סיימה את הרבע ביתרון 56:57 בלבד.

ג'ורדן מקריי, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
מוביל את האדומים. מקריי/דני מרון
שון דאוסון, שחקן הפועל חולון. דני מרון
אקס פקטור. דאוסון/דני מרון

רבע 4: האורחת פתחה נפלא את הרבע האחרון כאשר מקריי וטימור העלו אותה ל-59:63. דאוסון הגיב ברגע הנכון וצימק עם שלשה לנקודה בלבד. רגלנד שוב קבע יתרון סגול, אך צליפה של מקריי וסל של מנפורד קבע 67:72 לאדומים. שתי דקות לסיום, שלשה קריטית של ג'ונסון מהפינה קבעה שוויון 72:72, אך אונואקו השיב את היתרון במהרה לאדומים. מנפורד דייק רק פעם אחת מהקו 27 שניות לסיום, דאוסון הקטין מאותו הטווח ל-75:74. מנפורד הלך שוב לקו, קלע פעמיים וקבע 74:77 אדום כשנותרו עוד 14 שניות. חולון החטיאה וטימור סגר סיפור מקו העונשין. 74:79 להפועל תל אביב בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully