וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד רשמה ניצחון שישי ברצף עם 71:85 על פנרבחצ'ה

עודכן לאחרונה: 2.12.2022 / 21:59

הבלאנקוס המשיכו עם המומנטום הנהדר על חשבון הטורקים שהיו ללא ווילבקין ורשמו הפסד שני בלבד העונה ביורוליג, מוסא (18 נק', 6 אס' ו-4 ריב') בלט אצל הספרדים. הכוכב האדום בלגרד הנחילו הפסד שלישי רצוף לוירטוס בולוניה עם 74:83, ופנאתינייקוס גברו 67:81 על ז'לגיריס

תקציר: חובנטוד בדאלונה - ברצלונה 79:82/ספורט1

המחזור ה-11 ביורוליג ננעל הערב (שישי) עם שלושה משחקים, בנוסף לזה של מכבי תל אביב מול באיירן מינכן. במוקד תארח פנרבחצ'ה רשמה הפסד שני העונה לריאל מדריד שדהרה לניצחון שישי רצוף, בעוד וירטוס בולוניה הפסידה בפעם השלישית ברצף אצל הכוכב האדום בלגרד שניצחה בפעם הרביעית ברצף ופנאתינייקוס הנחילה הפסד בית ראשון העונה לז'לגיריס קובנה.

פנרבחצ'ה - ריאל מדריד 85:71

ללא סקוטי ווילבקין הפצוע, ואחרי ארבעה ניצחונות רצופים שהשאירו את הטורקים על מאזן של הפסד בודד בלבד מפתיחת העונה, הבלאנקוס גברו בחוץ על פנרבחצ'ה בדרך לניצחון שישי רצוף ביורוליג. כבר מפתיחת המשחק ריאל מדריד השתלטה על המשחק וסיימה את החצי הראשון ביתרון דו ספרתי עם 34:46 על פנר ביכולת טובה של וולטר טבארס (17 נק') וגבריאל דק (12 נק' ו-8 ריב') וריצת 4:18 שנעצרה רק בתחילת הרבע השלישי. הטורקים ניסו לחזור, אבל דזנאן מוסא (18 נק', 6 אס' ו-4 ריב') המשיך להגדיל את ההפרש שהגיע בשיאו ל-21 נקודות. ג'ונתן מוטלי (20 נק' ו-7 ריב') ניסה עוד להחזיר את פנר למשחק ברבע האחרון, הצליח לצמצם את ההפרש יחד עם דווין בוקר (15 נק'), אבל הופעה רעה של הטורקים הסתיימה בהפסד שני העונה במפעל האירופי.

הכוכב האדום בלגרד - וירטוס בולוניה 74:83

האיטלקים רשמו הפסד שלישי ברציפות, ללא מילוש תאודוסיץ', שהורחק לאחר שבא בטענות לשופט בהפסד לאנאדולו אפס בשבוע שעבר. דווקא אחרי רבע ראשון שהסתיים ביתרון של בולוניה, הכוכב האדום חזרו לעצמם ועלו ליתרון לקראת סיום המחצית הראשונה עם יכולת נהדרת של אוגניין דובריץ' (20 נק') ולוקה וילדוסה (16 נק' ו-5 אס') שבלטו בין קלעי הקבוצה מבלגרד. האורחים לא הצליחו לחזור אחרי בריחה ברבע השלישי שהעלה את הסרבים ליתרון דו ספרתי ראשון במשחק בדרך לניצחון רביעי ברציפות במפעל מתוך חמשת הניצחונות שלהם מפתיחת העונה.

שחקן ריאל מדריד אלברטו אבאלדה. Sonia Canada, GettyImages
ניצחון שישי רצוף. אבאלדה/GettyImages, Sonia Canada

ז'לגיריס קובנה - פנאתינייקוס 67:81

היוונים הנחילו הפסד בכורה העונה באירופה לליטאים עם עוד משחק נהדר של אקס מכבי תל אביב - דרק וויליאמס, שבלט (25 נק' ו-5 ריב') בניצחון השלישי ברצף של פנאתינייקוס שברחה מתחתית היורוליג. כבר ברבע הראשון האורחים ברחו ליתרון 14 ושמרו על הפרש דו ספרתי לאורך כל החצי הראשון כשירדו למחצית עם 28:44 מהדהד. ז'לגיריס חזרו ברבע שלישי מעולה וצמצמו לשבע בלבד עם אקס נוסף של הצהובים - קינן אוואנס שתרם 18 נק' ו-5 אס'. זה לא הספיק למארחים שהפסידו בסיום והתדרדרו למקום השמיני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מחזור 12 ביורוליג

פנאתינייקוס - מילאנו
אלבה ברלין - פנרבחצ'ה
מכבי תל אביב - ולנסיה
פרטיזן בלגרד - הכוכב האדום בלגרד
ריאל מדריד - מונאקו
ז'לגיריס קובנה - אנאדולו אפס
אולימפיאקוס - וירטוס בולוניה
באסקוניה - באיירן מינכן
ברצלונה - וילרבאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully