וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו האריך חוזה בפרטיזן בלגרד: "מקווה לסיים כאן את הקריירה"

הקשר בן ה-34 ימשיך לשנה חמישית: "משפחתי ואני מרגישים שבלגרד וסרביה הפכו לביתנו השני. מקווה להישאר עוד הרבה שנים"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 30.11/ספורט1

ביברס נאתכו חתם היום (רביעי) על הארכת חוזה בפרטיזן בלגרד ועל פי ההסכם החדש שלו הוא יישאר במועדון עד קיץ 2024. חוזהו הקודם היה עד סוף העונה, אבל הקשר בן ה-34 ישלים לפחות חמש שנים במועדון הפאר הסרבי.

נאתכו אמר לאתר הרשמי של פרטיזן: "קודם כל אני שמח לחתום על חוזה לעונה נוספת שתהיה החמישית שלי בפרטיזן. זה מסב לי אושר, אבל לא רק לי, אלא לכל המשפחה כי אנחנו אוהבים את בלגרד וסרביה ומרגישים שכאן זהו ביתנו השני. אני מקווה להישאר כאן עוד הרבה זמן ולסיים כאן את הקריירה".

נאתכו ימשיך לעונה מספר 13 באירופה ואם יש אוהדים של הפועל תל אביב שקיוו לראות אותו חוזר למועדון נעוריו לקראת סוף הקריירה, מדבריו עולה שזו לא בדיוק התכנית שלו.

ביברס נאתכו שחקן פרטיזן בלגרד עם ילדיו. Srdjan Stevanovic, GettyImages
סיפור אהבה. נאתכו וילדיו בבלגרד/GettyImages, Srdjan Stevanovic

נאתכו נמכר מהפועל תל אביב לרובין קזאזן במרץ 2010 (בתקופה ההיא חלון ההעברות ברוסיה היה פתוח) ושיחק במדיה כשלוש שנים וחצי. בהמשך שיחק חצי עונה בפאוק סלוניקי, המשיך לארבע שנים בצסק"א מוסקבה ולבש את מדי אולימפיאקוס בעונת 2018/19. בקיץ 2019 חתם בפרטיזן.

נאתכו ערך 146 הופעות במדי פרטיזן בלגרד בכל המסגרות, אחת בלבד פחות מאשר ברובין קאזאן ובקרוב היא תהפוך לקבוצה בה שיחק הכי הרבה. הוא כבש 48 שערים, בישל 42 נוספים והפך לבורג חשוב מאוד בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully